【食 ❤ 元朗】令人思鄉的味道 ❤ 可以止思鄉的亞萊嘜嘜 。★。

元朗,成日都聽到勁多美食
勁多你估唔到既食品,的確佢不同既位置都有不同既美食
今次跟朋友去到又新街附近打算睇中醫
睇中醫真係一件又辛苦又攰既事
因為即使有得Book ,都係要再等到天荒地老
朋友就話帶我去個抵食既泰式午餐

抵食?呢個字認真可圈可點,
可能有人百幾蚊一餐覺得好抵食
但係有人會覺得20蚊個飯先係最抵架嗎

就一於睇下朋友講呢間幾抵食既泰國菜點抵法先
講緊呢間係元朗西鐵站附近既亞萊嘜嘜
咁就真係一於過黎試下先啦,睇下係咪咁抵食?

餐廳裝修都以泰式既擺設,
很泰式的感覺,絕對真係同係泰國既感覺
如果你認為泰國是你的鄉下,在這兒絕對有令你止思鄉感覺
對於泰國菜,未知大家喜歡吃什麼?
生蝦?咖哩蟹?或者其他炒菜?
個人最喜歡就是生蝦/海南雞飯

係今次既亞萊嘜嘜亦有不少的推介菜式
朋友就話佢地家既豬手飯也不錯的
海南雞飯也算不錯的!

所以我們就每樣點一款品嘗,首有呢個
泰式無骨豬手飯
豬手份量不多,但的確很軟
一咬就可以把肉跟皮一同吞下
不過味道有一點偏咸,不過撈埋飯食就一流啦

然後就係見到個個都讚d雞件好滑
又有雞味,咁我地就點左碗河粉比我地既小朋友
雞件就留比媽媽既我地食啦
式無骨海南雞河粉 $48

大約雞件份量都有1/4 件雞件
雞件算是蠻滑的,不過就好像連同醬汁就好吃一點
如果想吃雞脾的位置好像加少少的錢就可以囉
個人認為它浸一下湯品連同醬汁就非常好吃
河粉就真的是泰式的那一種,是幼條的而不會似日常吃開的
最重要是它不會吃起上來一餅野咁
要知道河粉最怕就是這樣,所以我最愛吃泰式河粉


最後我再點上的就是濕炒牛肉河粉,
亦是我每次到泰國餐館必點上的食物之一
因為只是泰式既炒河粉先最岩我心水
有時好想食炒河粉,但要又炒得乾爽而少油
或者想要一點濕潤既炒河粉,
也許都是要揀泰式既乾/濕炒河粉啦

而係亞萊嘜嘜就可以有得揀乾/濕炒河粉之外
仲可以揀食牛/豬/雞既煮法
而我就揀左濕炒牛肉河粉
不過今次佢地既河粉就蔬菜較多,
如果比較唔喜歡吃菜既朋友可能要先跟店員說一聲啦
不過河粉就跟海南雞既湯河粉唔同,
係粗少少但係一樣係唔會一餅野既
同埋重點唔會咁油淋淋既感覺
整體都係好好食既


因為當日我地係食Lunch Set 啦,
係每個餐都包一杯飲品,
咁我地每人點左一杯特式既泰國飲品
而我就點了一杯既珍多椰汁冰,
另外朋友就點左一杯係椰汁沙冰
我地個人認為它們的飲品比較偏甜
因為泰式既飲品其實都係會偏甜,
主要因為泰國食品有部份是偏辣的
而甜既飲料係最解辣的,所以如果你唔會唔吃辣
又想飲今次介紹飲品,就可以建議要較少甜啦
特飲及沙冰餐飲另加$10

其實小妹當天亦有點了它家既串燒
好像一打是大約$86 左右
不過佢係即叫即燒,所以唔會好快即時上台
當天就係諗住食住等啦,冇諗到係係即點即燒
而店員亦指佢地既串燒係即燒最好味既
不過咁岩我地趕住去睇醫生,唯有打包左番屋企先食到
雖然都相隔左兩三小時,仲要係比我左搖右搖
當然一定唔會有即場食好味,但係個人很喜歡它家的串燒牛及雞
燒起上來伯會過份的老,亦唔會太UN
不過豬就唔知係唔係咁岩燒到過左火啦
所以就有少少老左D ,但係整體都係好好食

希望下次都係等我地睇完先黎食啦,
咁就唔會咁趕頭趕命品嘗美食啦

今次分享既餐廳是: 亞萊嘜嘜
Address: 元朗安樂路1-11號明珠樓地下4-5號舖
(元朗西鐵站B 出口行4 mins 到)


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com



留言

熱門文章