【保養】▌卸妝。潔面。一Take 過❤有機美容液雙效卸妝潔淨露▌

唔知各位女生有冇我這樣既煩惱,
我每日收左工都好攰,好眼訓
但係同時我仲要照顧小Gogo
不論身定心都好攰好頂唔順
有時想涼都唔沖直接訓教算啦

但係由於工作地點實在太污JO,衫都要日日洗
可況仲要唔沖涼唔洗面冇可能既事黎
即使幾攰幾眼訓都好,沖涼洗面真係必需要做
成日係度諗如果有一枝洗面可以落到防曬同時
可以沖住洗而又唔會乾面架呢
有時真係可能襯阿仔訓緊/飯又未煮好既時候去沖涼洗頭
又可能沖沖下佢突然醒左,我就會掛住睇佢又唔記得搽野
然後我面又會乾足一晚啦

有時係度諗....

有冇咩產品可以又可以落妝洗面一Take過
最重要係可以洗完唔乾?唔怕我唔記得搽野既問題?
朋友推介左我呢一枝日本Chou Chou More
有機美容液雙效卸妝潔淨露
講緊呢枝係日本品牌chou Chou More
有兩款不同既質地既卸妝產品
而今次我介紹既就係汞既水狀的有機美容液雙效卸妝潔淨露
而另一款就會係吱牙膏狀既有機美容液溫感卸妝啫喱

而今次講既有機美容液雙效卸妝潔淨露
就主要含8種天然植物性94.4% 的保濕美容液以及多種有機認證天然成份
仲有去角質果實AHA成份,集潔淨、去角質和保濕於一身。
最重要都無有害物質,無防腐 劑、無矽和無油份
即使敏感肌都唔怕啦係咪?

而呢枝卸妝潔淨露講明質地好水水,
實有人問係唔係好似紅水個D?或者街個D 卸妝水咁呢?
個人認為佢係水,但係唔似坊間既水狀
係帶少少油,但帶有好清香既橙花香
唔識點形容,但係佢唔會成手油

講明卸妝產品又點可以唔試下卸妝先?
本身就想直接試面既效果既,但係之前影落既相
效果唔太明顯,所以就利用手做示範先啦

咁今次我利用左Cream 狀既橙色胭脂同CC Cream
首先我就會先利用化妝棉做抹走既效果睇下點毛
第一次我先汞左一下份量抹,我就發覺唔夠乾淨
所以我都會建議利用兩汞,抹左三下就乾淨曬


然後就利用手指去卸妝啦,今次我就直接利用左兩汞既份量
係手臂位置直接按摩,將所有既彩妝溶化
然後唔需要過水乳化,就可以直接清洗就攪掂
重點係,洗面之後肌膚係清爽但係唔乾架
最後又點少得直接上面先得架
個人主要用佢當普通洗面,同卸防曬多
咁我亦試過拎黎落淡眼妝啦,
咁直接拎手指輕輕按摩,一次過都可以洗得好乾淨
而當普通洗面佢又唔會過份地油

個人建議係:普通洗面 -一下份量
淡妝-兩下份量
濃妝(如有捷毛液,痴假捷毛等等)-可使用兩至三下份量

卸妝既產品即使對唔常化妝/唔化妝既女生而言
只要你搽防曬就一定需要用它
其實防曬產品睇落好似冇咩野咁
冇色,但係佢地同粉底一樣會殘留係皮膚上
久而久之就會有暗倉,黑頭,粉刺等等問題出現
所以之前我只係單靠普通既洗面都係唔夠
成日要拎卸妝水抹完再洗,又多野攪
一攰就唔想做,樣就會愈黎愈殘

不過轉用左呢枝卸妝潔淨露後,
就可以一Take 過攪掂
洗完面之後,仲有少許明顯白左點
去黃去角質都可以,絕對岩到爆燈既媽媽們使用


最重要係大大枝卸妝潔淨露都係$148枝,
比起我用開既愛牌平得多,豪用都唔肉赤
做左媽媽之後慳埋d 錢就係比gogo 用架啦...

今次介紹既產品資料可以到以下地方查詢
Chou Chou More 

銷售點: 屈臣氏售價: $148/枝
就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com











留言

熱門文章