【食 ❤ 大圍】朋友要見。好食既東西要一吃再吃 ❤ 壹級日本料理 。★。

對於日本及日本既美食,小妹從來都抗拒唔到
所以對於日本料理我也是愛死了
就好似今次分享既呢間壹級日本料理

除左食物上抵食之外,地方仲係好特別架
因為它位於係大圍既美林邨既冬菇亭
係第一間以冬菇亭大排檔設計既日本料理餐廳
壹級日本料理

最重要佢係巴士站附近,
一落車就以到呢個特別既冬菇亭啦
真係方便到極點呀!!!

或者大家都會奇怪點解我會專登過黎食野呢
當然係朋友推介話呢度既Lunch 係好抵食
唔洗60蚊就可以做主食又可以有飲品
真係好抵食架,不過今次我唔就特別介紹啦

咁就等我介紹下其他食品,睇下係唔係真係咁吸引啦
當中以下兩款呢係叫自選配搭午餐,
就可以加8蚊就可以點M1 - M14 既小食
其中就有呢個M12 : 和風炸餃子(2隻) $8
餐牌單點價$36有4隻

忌廉蟹肉薯餅$28/3件
呢個薯餅真心不得了,
首先佢既忌廉蟹肉係切開後愎慢流出
最重要D香味同D忌廉蟹肉好滑唔會太過熱辣辣
Gogo 好鐘意食d忌廉蟹肉


呢隻雞翼真係呢,比多幾隻我都冇問題呀
明太子乎羽 $48/2隻
首先佢內在既餡超豐滿的,
一咬落口就已經係啖啖肉,最重要佢雖然係明太子,
但係其實唔係真係好辣架咋
(因為我真係食唔到辣架)


當然少不了,日本料理係最重要既一幕
就係刺身拼盤啦
分括有赤身$98/4片油甘魚腩$78/4片
劍魚腩$68/4片,帶子$48/4片
珍寶牡丹蝦 $98(2隻)
薄切八爪魚(6片) $48

我最愛當然都係油甘魚腩,因為佢好夠厚切同埋鮮甜
劍魚腩真係唔洗講超好味,帶子一樣係超大粒自己都唔捨得買
最後赤身真係唔係朋友介紹食真係唔識食呀
估唔到又幾好味架啵,可惜刺身冇得一個價錢幾款咁叫
真心佢既新鮮度比起好多日式餐廳既好的


呢個鰻魚炒飯$88
真心不得了,呢個炒飯真係粒粒都有醬汁包住
乾濕度剛剛好,味道又唔係好咸
超好味~真係值得一點呀喂


對於串燒,平時我就比較少點上既
不過今次朋友就話呢度既串燒
除左係即叫即整之外,佢地既爐燒真係燒得不錯

真心值得推介其中一款,
蘋果豚肉串 $22/串
點解好食呢?平時豚肉大家感覺會好油膩感
但係今次呢個串燒,首先油膩感係冇既
完全蘋果肉好似吸走左D油膩感,
而個豚肉唔係話好厚好油咁,
真係可以食多幾次!!!


牛舌串燒 $38
牛舌唔係個個鐘意既,但係我就真係好鬼愛
因為牛舌要煮得好,唔算易
佢唔洗用太多調味,少少海鹽就好OK啦
但係燒呢就唔可以燒得太耐,唔係佢就唔係軟軟既牛舌
而家變得鞋拾拾又咬唔開牛舌


好食既東西係值得推介,
今次呢一間壹級日本料理,位置上也尚算方日既
係沙田火車站可以轉巴士係美林對於既巴士總站落車
其實好方便架~因為佢以黑色門口設計好易認架~
有興趣都黎試下,gogo 可以一個人食曬成碗烏冬
証明真係幾好食呢~~

今次分享既餐廳是: 壹級日本料理
Address: 新界大圍美林邨熟食亭1-4號鋪

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
💄Beauty | 👦🏻Baby | 🍱Food | Life 🎒👝

Angel 小魔怪Mama👩‍👦
📧E-Mail: manman81!@gmail.com
📷Angelbaby811
📱Facebook: AngelbabyHome
小魔怪。私家竇↩️Follow Me




留言

熱門文章