【育兒】ღ 將最好給最愛的 GLYSOMED®加素美❤嬰兒天然洋甘菊防敏護理系列 ◕‿◕

對於小朋友既產品,作為媽咪又點會唔著重先
認識我既朋友多數都知道我係著重天然有機既產品
起碼用起上來安心又放心呀嗎

今日我又想分享好岩小朋友使用既產品,
要講起GLYSOMED®加素美,唔知大家會唔會覺得熟悉呢?
第一次知道呢個品牌時,我都未知原來我曾經用過它家既產品
但係當我見到它家其中一枝以綠色底中間有隻手既Hand Cream

我想你也曾經擁有一枝它家既Hand Cream呀嗎?
因為呢枝真係好好用,重點係個價為唔貴架
同埋真係成日濕水既人用佢都唔會變主婦手呀!!
而今日我就係主要介紹呢枝正Hand Cream
而係同品牌既Baby嬰兒天然洋甘菊防敏護理系列

整個Baby嬰兒天然洋甘菊防敏護理系列
共有5枝的,不過今次我就分享當中既4枝先啦
咁今次既產品包括有2合1洗髮沐浴露、泡泡沐浴露、
保濕乳液、抗敏護臀霜


首先要介紹我位大少最愛既產品之一
Gogo 唔知點解愈大愈愛玩浸盤
或者因為有好多多既Bubble,
而今次呢枝產品就岩曬佢啦
泡泡沐浴露 Bubble Bath  HK$129/ 500ml
呢一枝既泡泡沐浴露係以天然的起泡劑糅合天然洋甘菊萃取,
能溫和地潔淨嬰兒肌膚及頭髮,
同時具紓緩作用。沐浴後肌膚感覺水嫩幼滑,
避免出現乾燥情況。浸浴後毋須過水。

真係吱出少少泡泡沐浴露就可以令水產生好多泡泡
睇下Go少玩得好開心,雖然係有少少曬水既
但係間唔使哄下佢,都係一件不錯既事啦
最重要浸還浸,要留意會唔會冷親呀
除左浸盤之外,當然唔少得平常用黎沖涼既
2合1洗髮沐浴露  Wash Lotion for Hair & Body 
HK$109/ 300ml

呢枝2合1 跟泡泡沐浴露質地差唔多,
由於當中無皂紓緩配方配合天然洋甘菊萃取,
沐浴後猶如為寶寶穿上隱形保護衣。
內含獨特的天然精油鎖水因子,讓嬰兒沐浴時感覺絲滑細膩,
沐浴後嬰兒肌膚水潤不乾燥。身體及頭髮均適用。
我最鐘意比gogo 整到超級撒亞人
不過而家剪左頭髮就冇得變成咁啦,唔夠長啦


沖完涼,當然就要搽下Cream 啦
或者夏天既關係,Gogo 一出汗就好易好痕
即使沖完涼依然瘋狂地R,每晚都係要搽好Body Lotion

所以Lotion 我地一定搽好夠保濕夠滋潤
不如又睇下呢一枝既保濕乳液  做唔做到先
Care Lotion HK$129/300ml

蘊含滋潤的天然杏仁油,能有效紓緩及鎮靜肌膚,
提升肌膚保濕力,持久及溫和地呵護嬰兒的幼嫩肌膚。
質地水潤不黏膩,能迅速被皮膚吸收。面部及身體均適用。


而家GO少大個仔,好多時都要親力親為,
有時又會學下媽咪做某D野,
所以搽 Lotion 我都好多時比佢自己搽下
有成功感之外,有時佢仲會好窩心咁同你一齊搽架tim
生仔都有Sweet既時間既~

最後要介紹既就係抗敏護臀霜 
Diaper Cream HK$79/ 75ml
雖然Gogo 對於pat pat膏都已經比較少用
但係始於仲係用緊片片,加上夏天汗都好易奄到屁屁損架嗎
而當中既氧化鋅成分能紓緩因尿片長時間摩擦而引起的敏感及泛紅。
每次更換尿片,清潔嬰兒臀部後取適量均勻塗抹,
按摩至吸收,便能於肌膚表面形成天然屏障,同時鎮靜肌膚。


質地都容易推開,但係就唔會推到可以完全透明
或者就係因為可以有保護層就唔怕小朋友屁屁受傷啦
係夏天真係最耐四小時好換片啦,唔係就真係紅屁屁架啦

今次介紹GLYSOMED®加素美既Baby系列,有冇覺得好吸引先
其實呢個系列上年已經推出架啦,
而其配方均選用低敏感度的成分,例如洋甘菊、植物性甘油等,
即使是最敏感及幼嫩的肌膚也適用,
所以係冷氣長開既夏天,都真係唔好懶唔好幫佢搽
有陣時真係因為唔理唔理,就變左濕疹啦

加上佢地價錢又唔算貴又夠大枝,
真係豪用一下,比佢地浸下浴都夠開心啦
給最好的給最愛的使用,最多自己又用下啦xd

如果大家對於今次既介紹有興趣,歡迎到以下地方購買
屈臣氏、Watsons Baby、Mannings Baby、
各大百貨公司及指定藥房有售

GLYSOMED®加素美
Website:http://www.glysomed.com.hk/
Facebook:https://www.facebook.com/glysomedbaby/

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

💄Beauty | 👦🏻Baby | 🍱Food | Life 🎒👝
Angel 小魔怪Mama👩‍👦
📧E-Mail: manman81!@gmail.com
📷Angelbaby811
📱Facebook: AngelbabyHome
小魔怪。私家竇↩️Follow Me




留言

熱門文章