【療程】把身體內的"痧"推走它吧❤雖然痛。但是爽的磁穴深層通經絡療程。★。

做媽媽既勞損,唔會係因為小朋友長大左
就會有改善或者減低勞損
只會愈黎愈嚴重,愈黎愈勞損,
之前我就做左Yinensis養生文化館
磁穴深層通經絡療程

主要就係為的是疏通身體經絡穴位,通經活絡、
運行氣血,化淤更生,有助保持經脈暢順,
活化人體細胞組織,達到保健強身,提升免疫力的功效,
再者,這類療程能促進血液循環,加速新陳代謝

亦因為有助排水排毒,我都覺得有少少岩我自己
因為有個小朋友我真係連落街做運動既動力都冇
有時真係見到自己既身體腫,真係覺得....

由於我實在太麻煩,又要搵人幫手睇住阿仔
又要夾到Weekend 時間,
但係每次去做都覺得可以去放鬆
每次可以去抖抖,可以乜都唔洗諗
雖然真係好多次都係痛(鬼叫我堵到爆咩)
但係每次按完都好鬆同排水

雖然之前都已經介紹過呢個療程資料
但係不如又溫固知新啦
<磁穴深層通經絡瘦身>
疏通身體經絡穴位, 通經活絡、運行氣血,化淤更生,
有助保持經脈暢順,活化人體細胞組織,達到保健強身,提升免疫力。

促進血液循環,增強新陳代謝, 脂肪就不易積存在體內,以達到修身纖體的目的。
「磁穴經絡按摩棒」簡稱「磁叉」,利用自然磁力原理,
可幫助血液循環,消除身體疲勞,對疏通身體經絡及淋巴非常有效,
亦可用作美容收緊肌膚、去水腫及減退黑眼圈,
並能有效及深入地針對身體肌肉酸痛的穴位。

功效:

調理脾胃、肝膽及大小腸功能以達致消化功能暢順,消脂排毒等功效
調理心肺、脾腎、膀胱經,提升自體免疫力,
令身體各臟腑功能保持健康運作,
有助延緩衰老、保健養生之療效。
調理三焦、肝、脾及腎,有助改善內分泌失調、
情緒壓力、睡眠質素及暢通淋巴排毒。
放鬆身體肌肉、消除疲勞。


之前我真係唔明叫咩"起",
所謂既"痧",就係利用特定既工具在身上刮幾下
而肌膚就會出現左一些紫紫紅紅既顏色
加上有一些沙沙既點,佢就係痧啦

痧既形成都係因為身體當中既氣血唔順,
由其係"痧毒"亦係因無法消化食物,
或者無法排除既代謝癈物累積而成
而去左第三次終於體驗左紅紅既
可想知道我身體既毒素有幾強大


由於我唔係可以一星期一去一次
身體既疲累及毒素都積聚不少
最近一次我就加重自己既速度
雙人四手同時按四Part ,只要同到Yinensis 同事夾到
你亦可以安排做到呢個服務

今次雙重按摩雙重痛楚,鬼叫我成日都去唔到咩
由其d 淋巴位又堵又唔通,
一掃走時又痛又爽,由其係手掌既虎合穴
痛到要命,但痛完又爽真係矛盾到極點

我左手係因為有點媽媽手,也許因為勞損
最後治療師知道我手部的痛楚
即使時間夠了,也替我按摩一下絕對貼心又窩心,
轉眼痛下傾下計咁就一小時,
媽媽的放鬆時間又係時候回去照顧小朋友了

買了短期的療程後,今次也許暫時係最後一次
真的待大少可以完全待左婆婆家也不找我時
我才可以正正真真地出來按胸按身按什麼也好吧

順道一提,即使你重點按上身或下身,
胸部肚腩都唔會特別做磁叉的,
記得方便的話係做前及後亦飲多少少水
幫助排走毒素,今次我重點出擊
全身怨痛左快一星期,不過排水真係排得多既
最重要係手碗既痛係即時改善到,
可惜...媽媽放空時間唔多呀嗎

是次體驗價$198/30 mins
可選擇: 腿部/手臂/肚腩/背部

Yinensis 然淙養生文化館
旺角新店
旺角彌敦道585號富時中心10樓1003-4室
預約電話: 2556 2626
Whatsapp: 54031417
仲有尖沙咀及觀塘分店

之前我都係唔同分店試左唔同既療程
有興趣都可以去睇下我既分享


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

💄Beauty | 👦🏻Baby | 🍱Food | Life 🎒👝
Angel 小魔怪Mama👩‍👦
📧E-Mail: manman81!@gmail.com
📷Angelbaby811
📱Facebook: AngelbabyHome
小魔怪。私家竇↩️Follow Me





留言

熱門文章