【食 ❤尖沙咀】來自新加圾的福建菜❤期間限定哆頭蟶子節 。★。

當媽最怕就是約朋友出來食飯
因為一來要朋友就自己,一係就食唔到野
如果夾著同樣做媽媽既朋友仔
最大機會出現必定要數,
佢會臨時甩底!!!

早排本身約左朋友一齊帶小朋友去科學館玩
點止朋友既小朋友唔知臨時有一些問題
應該出唔到門口,最後我就獨自跟Gogo 係餐廳食野啦

本身朋友話好想試下呢一間來自新加坡既福建菜
見到係美麗華二期有,就Book 左枱同佢食啦
係等入座個陣,見到有個好似平時裝涼茶個個大壺
我就不客氣地斟左一小杯解解暑吧

當天內係羅漢果茶,清涼透心
岩曬我呢d帶住個仔係咁行既媽媽
熱到癲左時有呢杯飲品非常之好
入座後,店員先安排前菜及茶
茶係清熱既菊花茶,前菜係頭水紫菜
其實係之前我食過個陣已經好愛呢個紫菜
可惜今次比左少少gogo 淺嘗佢已經愛不釋手


因為我地當日都未食野,所以先點選呢個招牌菜
興化炒米粉 $78/例
比小朋友醫醫肚吧,不過係點完餐後
朋友才告之有事未到達,咁樣唯有自己同仔食啦

本身叫炒米粉因為想比小朋友食得淡少許,
加上見到佢門口都買它家米粉,應該唔會差
認真上碟時我只覺得大雜匯,
沒有美感,但不要看它的外表

米粉好幼卻不散,每條米粉也好似食緊飯既"綿"感
米粉中亦加入左花生,芥菜,肥豬肉粒,蝦等等
令整個米粉很香但不太油,清淡菜必選


由於朋友唔到,我又冇理由只係叫左碟米粉就走
係餐牌中見到佢地而家有個蟶子節,推廣「哆頭蟶子」
見到差唔多枱枱都必有哆頭蟶子既菜式,
因為今次呢個蟶子節共推出八款哆頭蟶子菜式
仲可以有推廣價$198/任選兩款

不過食都係得我一個,
所以就點左呢一款冰爽酒糟蟶子,自私食!
呢一碟冰爽酒糟蟶子,上菜式時已經有陣陣酒香
一碟中,我想有大約十至十五隻左右
我建議係食上蟶子先把啜上穀內的酒糟
當中既蟶子鮮甜加上酒香,
再把殼拆走,看到這肥美蟶子
真係雙眼發光,好肥大呀
但係呢一款哆頭蟶子跟我們常見的蟶子細少好多

但係呢款蟶子樣子像我地平時食既蜆
但係口感絕對像我們食的大大件既蟶子
不過今次既蟶子當中有幾隻都有沙
我希望唔係咬到D殼卦(偷笑..)


最後要說一下這家莆田服務,
說真的服務有參次,在接待的服務不算太好
Book 左位,早到了唔准入,
坐底左,叫左幾次先可以有BB"登"
不過要提既係,佢地對於我地家長既清潔要求做得好好
係送上BB登前,佢地會先噴上消毒噴霧
幫忙抹小朋友食用位置及坐椅
令家長也食得安心吃得放心吧


今次分享既餐廳是: 莆田
Address: 尖沙咀彌敦道118-130號
美麗華廣場2期2樓269-270號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇






留言

熱門文章