【保養】✿一次過落妝。洗面。保濕♬充滿泡泡既Pearlosophy O2氧氣潔面乳 ✿

記得第一次接觸呢枝產品,
我係又望又留意左好耐好耐
因為見到佢既包裝好似冇咩問題,
但係佢d內容係寫簡體既?
唔通係大陸做既?得唔得架
用唔用得架,會唔會爛面架?

但係朋友就叫我試左先啦,佢自己都用左2-3枝啦
佢話呢枝產品好神奇,
佢係可以既洗面又以落妝
最重要係係呢枝產品係吱出黎既質地似jelly
但係當一按摩同時遇到空氣
潔面同時仲可以落妝

真係聽落好神奇咁wor,一向唔識死既我
當然睇下呢枝Pearlosophy真珠美學
O2氧氣潔面乳係唔係真係咁神奇先

認識呢枝Pearlosophy 泡泡洗面乳,
真係令我眼光放得更遠
市面有好多林林種種既洗面落妝產品
但係落妝產品可以存入O2氧氣係產品內
或者市面上都有同類既產品,
不過我就真係第一次了解啦

咁係度簡單講下啦,呢一枝既O2氧氣潔面乳
佢係一枝既可以落妝又可以洗面既產品
而當中亦含有8種清潔功效
如清潔,去角質,落妝,收毛孔
亮膚,消炎,補濕同令肌膚註入氧份

雖然佢既主公司就係上海,但係其實產品係韓國製造架

當中既主要成份亦包括有
濟洲島既火山水,珍珠提取物,天然香皂花同埋海藻膠等等
使用呢一枝產品好簡單,最重要都係乾手乾面
汞出既份量就真係睇下你要唔要落妝啦
普通洗面就兩至三下都可以架啦
不過如果你係需要想落妝用就真係按你而家當日係濃定淡妝啦
我當日係淡妝就汞左大約3-4 下左右啦

而汞出黎既時候,大家都會覺得一定係泡泡啦?
其實佢係少許似Jelly 狀既物體

當你將Jelly 按摩係肌膚既時候,佢會產生泡泡
因為當佢接觸到空氣,佢就開始愈黎化多泡泡

咁呢枝Pearlosophy 泡泡洗面乳
有個好處就係佢連眼都可以落得好乾淨
最重要又係唔拿眼既,當你按摩直至泡泡完全冇曬之後
就可以清洗啦,詳情我都有拍左片既~可以去睇下



當然我本身比較淡妝就汞大約3-4下份量
如果真係化左舞台妝既,就可以洗兩次都OK
加上佢洗完唔會乾爭爭,唔會扯住扯住
又唔洗專登再拎多次洗面去洗
岩曬我呢D 懶鬼呀!!!


呢枝產品已經差不多比我用曬先終於打到篇文
雖然呢枝產品感覺係內地品牌
不過我用左差不多成枝都依然冇任何唔舒服
仲要係好方便,佢仲有d 碌碌粉底都好正
有興趣既朋友可以去她家既專頁望一下


咁簡單地介紹一下魚米媽,
我認識魚米媽都係因為佢係一個超貪靚既媽咪
加上佢介紹既產品係一定經佢用過,好用唔敏感
最重要係化左妝落妝都係好好既產品
而今次介紹呢一款產品係佢自己用左幾枝
我地身邊既媽媽都覺得佢既肌膚係Keep 住靚
所以再問佢咩東東黎既,當然我有試完先敢介紹啦

如果大家睇完我介紹都覺得好似係正既
就去PM 搵魚米媽啦~
試下同佢講睇完我Blog 介紹可能有折架xdd
就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇




留言

熱門文章