【食 ❤ 屯門】仍然是那一種味道◕‿◕隱世餐廳鮨亭 ♪゚

屯門區除左自由行多,美食都有好多
不過有時大家都係集中既心屯門市中心或者西鐵附近既食市
但係其實有好多好好食既小店,佢地係d完全唔就腳既地方
就好似呢一間日本餐廳,
我第一次黎都係我朋友介紹,
真係反而唔係屯門人仲認識過呢間餐廳

轉眼都成年半冇黎食過,當年黎食小gogo 仲係岩岩加固冇耐
年半之後我地都係坐番同一位置,
不過人物就係番我地一家三口啦
因為我都想帶老公黎試下呢個小店

講左咁耐都唔知係邊間?
講緊就係位於屯門置樂隔離既康景花園
日本餐廳鮨亭
屯門果唔係好熟屯門既朋友真係會迷路
但係識黎既,呢度都有幾間隱間美食
就好似呢一間【鮨亭】都係唔錯架
今次等我同大家分享我又去食左乜啦

之前我去呢間餐廳,我以為係因為要通知店員
有客人到左要敲鼓通知,原來敲擊之後可以帶來好運架


好啦,唔講咁多無謂野,直接介紹最好既野
呢碗飯,係成餐飯入面最貴既
都好似要成$2xx /碗

呢碗係三色丼
不過份量就真心比我想像細好多,
我本身都以為點都好似平時吉吉家個隻細碗飯Size 卦
點知原來係我地飯碗咁大既Size

雖然份量唔係好大碗,但係d 食材堅係好滿好多
由其要講下d 海膽,好清甜爽口,入口即溶
真係d 海膽感覺似係成板倒左入去飯度咁呀

另外仲有係吞拿魚蓉,口感當然沒有一塊塊既吞拿魚咁正
但係當撈埋d 飯食又成件事唔同左,
最後三魚魚籽就差不多沒什麼太特別


呢個就係我既龍蝦海鮮泡飯
好似$88 定唔知 $99 /碗
呢碗我就真心覺得好抵食啦
首先佢真足一隻龍蝦(當然以平時酒店食個d燒龍蝦Size)
仲有d 青口呀,凡立貝呀等等


呢個泡飯除左食材好豐富,仲要好飽肚
自從生左之後要追奶,我就真係大食左不少
呢碗飯飽到可以唔食其他野啦喂

特別一提,呢隻龍蝦有隻蟹鉗,
正當我想舉手問店員有冇鉗比我拆佢之際
店員已經安排好個 鉗比我拆殼
超甜心加超窩心呀!!!

特別推介呢個烏冬,其實只要係平日既晚餐時間,
食夠$100或以上呢,就可以以優惠價$48 叫呢個烏冬
今次爸爸就點左呢個好似係安格斯牛肉烏冬比Gogo 食


開頭諗住呢d 優惠價烏冬咪又係平價烏冬麵
但係估唔到係手打烏冬,唔怪得我家少爺追住黎食
食極都好似唔夠飽咁樣啦


最後就係我以為會唔夠飽,想點個卷物試下
講緊就係呢個牛油果軟殼蟹卷物
一客六件,不過我略縑它家既牛油果唔知係唔係未夠熟
表面比較硬身少少,如果可以淋番少少就最好啦

軟殼蟹好脆口,連埋壽司飯仍然是暖身的
除左牛油果有點硬身外,真係沒有要說的問題

當年的同事已經很少聯絡,
當年的公司事情已經過了去
不變的仍是這間餐廳,仍是食材蠻新鮮的
食物反而更加多種類,可惜是可能地點比較偏
人流係晚上八時前,真的不算多人的
但係約九時後也許附近的朋友開始下班囉
當天我們約九時後就看到人流不斷的進入


這兒是鮨亭
屯門青善街22號康景花園地下3-4號舖


望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹及小PQ生活點滴同Blog 文分享
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤



留言

熱門文章