【保養】。★成功挑戰皮膚免疫力測試❤想不到皇牌免疫力精華神奇威力。★。

唔知大家仲記唔記得我曾經講過....
我地既肌膚就好似一盆花一樣,
你比既營養愈多,肌膚當然會愈黎愈好啦

係兩個月前係Shiseido接受左一個挑戰,
就係想睇下使用新一代皇牌免疫力精華
Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate
會唔會有更加好既效果?
咁係之前未使用前既測試就估唔到既........差
真係唔做測試,都唔知原來懶真係令肌膚咁嚴重缺水同時仲要咁差
呢兩個月入面我都使用緊呢枝新一代皇牌免疫力精華,
其實今次呢枝精華本身係升級版,
其實呢個升級版提供左革命性
ImuGeneration Technology™免疫再生技術,
凝聚高效草本成分靈芝及鳶尾根精華,促進免疫力細胞增生,
全面增強肌底防禦力,啟動肌膚修護力量,實現理想膚質狀態,
全天候抗禦現在與未來的肌膚煩惱,由內而外穩固肌力,
肌膚從此更見年輕、水潤、亮澤。不易形成粉刺。
其實係使用左呢枝精華後一星期左右,
我既肌膚未知係唔係因為缺水,加上用了深層清潔面膜
令到肌膚更加缺水同時敏感,
為左打救呢個不時常敏感既肌膚
今次我真係除左敏感緊既個3日唔敢用住
係第四日開始,每次用三汞既份量,
希望幫手急救左呢個敏感肌先得

究竟係經過皮膚敏感,缺水既時候
但係又用左呢枝新一代皇牌免疫力精華
肌膚究竟係變好左?定係仲衰左呢?

係兩個月後,我終於去番Shiseido Beauty Center
做番Skin Checking Test
究竟個效果係點呢?一齊睇落去啦

首先睇番多重防禦力肌膚及眼部
究竟係未使用前同使用後有咩分別先??

好首先睇下多重防禦力肌膚(使用前)-17
重防禦力肌膚(使用後)-72
重防禦力肌膚眼部(使用前)-17
重防禦力肌膚眼部(使用後)-44

WOO~~睇到數字都知道,
早前我既急救,我既努力加上用左呢枝精華之後
肌膚既成績的確係好左好多好多
連當時既美容顧問都話你既成績好左好多
仲問我做咩上次測試咁差架?
我都唔知唔識答佢~haha


我都有講過啦,我之前肌膚缺水啦,
加上又敏感究竟會唔會仲衰左呢?
我咁急救下,又搽左咁正既精華會唔會有更加好呢?

好啦,睇下Test 既成績先啦,
係水分量(未使用前)係32
水分量(使用後)係79

張力(彈性)(未使用前) 最差
張力(彈性)(使用後)都差唔多有75分

睇住d成績,真心覺得係枝精華真係好神奇
雖然成績理想除左精華幫手之外,當然係要努力地搽野先得既


最後就真係要睇下既黑色素問題啦,同埋肌膚表面水分
水分量(係測試前) -53 及 肌紋年齡31 
水分量(測試後)-7x 
黑色素問題就好似差唔多啦


其實枝精華係使用左大約一個月多少少已經用曬啦,
其實呢個新一代皇牌免疫力精華會有三個唔同份量,
分別就係30,50及75ml,而我自己使用既就係50ml
會使用大約可以一個月左右份量

的確係令肌膚有改變,
我真係有諗過究竟上次部機係唔係壞架?
係唔係我肌膚真係差成咁架?
但係今次之後,的確係話比我知,
媽咪都唔可以懶,真係要將多少少養份比肌膚
真係今次比盡肌膚養份,肌膚真係好完美啦~
我以後都會乖乖做好養份比肌膚,除非真係好眼訓卦
不過真心明白點解朋友們話呢枝產品你會回購再回購
真心很懂~我的成績表很漂亮啦
那你的呢又如何?


SHISEIDO official: 
https://www.shiseido.com.hk/
SHISEIDO facebook: 

產品提供由SHISEIDO  提供
就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME

留言

熱門文章