【保養】黑面不一定是不好的 ❤把垃圾推走。HOLAN’S 黑面膜 。★。

這個夏天,我既肌膚唔隱定既情況變得愈黎愈嚴重
突然間既皮膚敏感,突然間的瘋狂爆無數既暗粒/痘痘
未知是身體出現警號?還是肌膚真的要做好大清潔呢?

加上夏日油脂真係好旺盛,只需要一天唔清潔
面部既暗粒,黑頭真係走曬出黎
加上我懶又唔係成日做好清潔及每星期一次大清潔

自從一次既肌膚測試結果令我更加要留意番肌膚既問題,
而今次我就揀左呢一款來自台灣品牌
HOLAN’S 荷蘭氏
毛穴淨化竹炭黑面膜 $158/250g

平時大家用開既深層清潔Gel Mask
大部都係應該係透明的?
但係今次點解會黑色架呢?
唔通加入墨魚汁(睇廚師睇上腦...笑)

其實今次呢一款既毛穴淨化竹炭黑面膜
蘊含天然竹碳粉,可深層清潔皮膚的髒污
解決老廢角質堆積問題,讓肌膚潔淨、透白


平常既黑面膜多數都係需要厚敷的,
今次黑面膜都係一樣,佢本身似Jelly 般
使用黑面膜之前,洗乾淨面部,
記得要抹乾肌膚面先呀,再厚敷上面膜
約30mins 後就可以刮勺刮除面膜架啦

今次呢款黑面膜也亦是專門幫助臉部清潔專用,
透過厚厚敷,可以將肌膚的污垢浮出黑頭粉刺
易於清除,清洗完後,皮膚會比較透氣舒服


係使用後肌膚明顯帶點顯白,有光澤左
不過也許我真係太耐冇做一些深層清潔啦
所以將底層既毒推左出黎,即刻做完開始有少許粒粒
我開頭以為係唔係又敏感呀嗎
但係又唔痕又唔痛,第二朝開始好似有少許痘痘走出黎啦
不過我就冇專登再吱佢出黎或者專登攪佢


不過的確唔攪佢,肌膚的確開始係開始變好左不少
 起碼D暗粒慢慢咁退,而毛孔亦開始真係細左D 
有時我地搽好多好多同既保養品,
但係我地唔做好去角質/深層清潔真係做乜都冇用
所以真係比D 時間自己去做深層清潔啦


不過由於呢款面膜真係唔防敏架,
如果大家係敏感肌就真係試左係耳背冇特別唔舒服先好使用啦
不過暫時睇,我呢排既肌膚咁唔隱定
使用完之後的確令肌膚毛孔冇咁粗大
同時黑頭亦冇之前咁多既,
當然我自己覺得敷左面膜之後就將底層既垃圾推出黎
最好每星期都做一次,唔好好似咁我拖下一日拖下又一日咁啦

HOLAN’S荷蘭氏毛穴淨化竹炭黑面膜
香港獨家分銷商:我的公主美妝店 MY PRINCESS
購買點: 


**產品HOLAN’S荷蘭氏毛穴淨化竹炭黑面膜由官方提供

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME



留言

熱門文章