【保養】為秋冬。為乾噪肌做足準備 ❤Curél 緊緻抗皺滋潤面霜。★。

Curél 這個品牌,真的是大家熱棒的品牌之一
因為它對於敏感肌既朋友使用是一流的
加上它有著不同既系列,當中專為暗倉肌使用既
亦係我曾經買過不少的系列

加上它價錢唔貴,以開架形式售賣,
質量跟好用遠高於它的價格。
然而今次我就想介紹上年才剛剛到香港的
緊緻抗皺面部護理系列

以紫色為主打色系既緊緻抗皺面部護理系列,
系列當中蘊含有三款既緊緻抗皺產品
包括有緊緻抗皺化妝水緊緻抗皺水凝乳霜,緊緻抗皺滋潤面霜

而今次我想介紹既就是緊緻抗皺滋潤面霜
來隨著年齡逐漸增長肌膚細新陳代謝逐步減慢
而真皮層的彈性纖維亦容易被破壞,促使肌膚漸漸失去彈性
令皺紋、肌膚鬆弛等衰老徵狀漸漸浮現。而乾燥敏感肌膚理應多加注
由於肌膚很容易受到外來刺激而引致肌膚保護屏障功能變差,

脆弱的肌膚卻容易因刺激而變得敏感,
出現紅腫、痕癢不適等敏感徵狀
因此不少敏感肌人士在處理皺紋及衰老徵狀時都面對不少苦
緊緻抗皺面部護理系列配方採用
獨特「深層抗皺修復技術」配合「羅漢柏精華」、
「植物性細緻肌膚成分」以及保濕成分,
深入肌底修復肌膚彈性纖維
有效改善並減退皺紋,讓肌膚回復緊緻細嫩

今次呢款面霜,個人感覺係比較適合
嚴重缺水/秋天時節既情況使用,
因為呢款面霜既滋潤度較高,
如果夏天使用就會可能感覺有少許偏

面霜質地係浮白色的,不過質地都係清爽易推的
今次先試手上亦覺得唔太笠既

本身我習慣性就將面霜點係臉上五點,
不過個人認為如果唔係太乾既肌膚,
係呢個天氣暫時唔好搽太多既份量

本身我已經有搽左精華,而家再搽左面霜
肌膚既水份即時提昇,可以睇到個肌膚效果
即時變得好Bing Bing ,留番係秋冬時候使用
一定唔會令肌膚缺水啦係唔係?


記住我既講法,肌膚就似一朵花一樣
欠缺左養份,即使你幾有青春,
幾有本錢一樣都係會令肌膚出現問題
唔想因為肌膚缺水問題引致皮膚敏感


今次介紹既緊緻抗皺面部護理系列
亦都係Curél家既皇牌產品之一
如果大家有興趣購買的也可以到
屈臣氏、萬寧、莎莎及Colourmix 有售

如要了解更多有關Curél,請到以下網站瀏覽:
Websitewww.curel.com.hk

Curél 緊緻抗皺滋潤面霜
 (建議零售價:$280 / 40g)

產品提供由Curél 提供
就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,
歡迎以電郵或到FB 專頁找找我啦
謝謝唷!!

CONTACT ME:

FB:ANGELBABYHOME





留言

熱門文章