【美食】偽MeTime的小時光。來一場高質"素"的英式Tea Set

自從疫情之後,當媽既我已經沒再打扮
時常係諗,都係帶口罩架啦,化唔化妝都未必睇到
但係人一懶就會頹,經過差不多快一年不打扮既狀況
但今次相約左差不多年多沒見過的朋友相聚,
係時候有籍口來打扮一下

來一場Tea Time時光,雖然我們都係帶同小朋友,
但係一樣可以有偽Metime 時間
今次我們就相約到這間Vivienne Westwood Café 

認識Vivienne Westwood 就是剛轉為職場新人時,
買給自己的小禮物,當時蠻興的是掛頸電話繩的(出賣年齡系列)
當然我買的也是小配件,說出Vivienne Westwood 應該就是
西太后的時裝系列嗎?

我們今次來到的 Café 也是Vivienne Westwood的旗艦店中的,
位於銅鑼灣Fashion Walk 的一樓,
地下就是它家的時裝店,上邊就是充滿西太后感覺的設計,
絕對係打卡呃Like 既好地方


我最喜歡這個鐘位設計,坐在前邊,打卡絕對是非常好,
可惜當時有客人,不能再坐係度打卡了


「素‧英式下午茶」由2:00pm-6:00pm供應,
包多款鹹點、手工甜品及小食,兩杯飲品,二人份量賣$688 + 10%,
溫馨提示,呢一款素英式下午茶需24小時前預訂


英式下午茶,我想大家都應該吃得了,
不過素食既Tea Set 你吃過了沒嗎?
打頭陣想介紹比大家的,首先有頂層的
柚子藜麥沙律及時令水果撻

柚子藜麥沙律吃上來很不錯,有一點酸酸甜甜的,
感覺像少許糯米,飽肚不錯,將來可以考慮用來減食用的
然後四款時令水果撻,
包括有藍莓、蘋果、紅莓子及無花果

今次我就試左藍莓味及無花果,
藍莓味的果撻當中包含有朱古力吉士,果撻皮比較薄身
兩至三啖都可以吃完了;
另外我吃無花果,甜味不算太高,
配以忌廉芝士作餡,少甜加少少咸味,蠻特別的體驗


中間第二層就有迷你未來牛肉漢堡、青瓜粒素菜脆餅、夢幻紫薯撻,
既然說來素食Tea,吃牛肉漢堡怎成呢?
其實它是「未來牛肉」(Beyond Beef),
配以竹炭麵包,雖然佢係喺以植物做成,
但係同平時食過既口味很相似的,
不過可能我地影相影耐左,個麵包有少少硬
最估唔到係連芝士都係純素黎架,細細個一啖就可以食曬

青瓜粒素菜脆餅,不太特別,當時吃已經不算脆身
但不是難吃的,只是沒有太特別而已

最後就是夢幻紫薯撻,呢個配上了兩款的花朵做點綴
有一款是蝴蝶蘭,一款是配以紫色小菊花
加上紫薯嘅色澤,即刻少女味重了不少.
唔講唔知你以為D 甜品花係純裝飾,如果你唔介紹的話可以吃的話
平時我好怕吃紫薯撻,因為感覺佢會好偏甜
不過呢一款既紫薯撻就唔算好甜,
但係都要飲下茶解解甜的


最後就要介紹就是最底個層既,包括有蘆筍酥皮撻、磨菇酥皮撻
同英式提子鬆餅配奶油忌廉及士多啤梨果醬,

英式提子鬆餅很早已經早早比兩位小朋友吃光了,
不過由於鬆餅只有兩個,當中既忌廉及果醬必定吃不光的,
所以問過店員可以取走的唷。

不過當時磨菇酥皮撻已經有一點飽肚,
加上因為限時問題吃不切,就沒有再品嘗到這個撻了


除左Tea Set外,因為我地有小朋友又怕唔夠食,
所以再加多一款它家新餐牌中食物,
它就是以「OmniPork新豬肉」所做嘅素肉醬意粉

這個肉醬意粉跟平常吃的真的是沒分別的,那種的肉質感
如果唔講係「OmniPork新豬肉」,
我都吃不出是新豬肉的,反而只覺得沒太重的豬味道
同少許彈牙感,我真的推介這一款素肉醬意粉

素肉醬意粉 $168

由於這間Cafe 都有時限,每次餐飲時間只有90mins
所以影相打卡,連埋影食物相,
到之後食既時候就變得好趕....

其實我都有叫到有機大吉嶺紅茶
茶壺同茶杯都超級咁靚,
而一大壺茶,都可以飲到4-5杯茶,
然後仲可以加一次水

不過當傾計吹下水,90mins 超快就過了
快樂時間永遠過得咁快,
正如小朋友一夜長大,
好耐無見既朋友見面吹水,真係90mins都好唔夠喉
有機會再去多一次,黎多一次媽咪的Metime 時光先

Vivienne Westwood Café

銅鑼灣百德新街27-47號Fashion Walk 1樓F-8號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇



















留言

熱門文章