【StayCation】✧✦玩足24小時的渡假體驗❤不一樣的周年紀念慶✦✧


因為疫情既關係,平常係社交平台既旅行相片,
都變左係本地遊,本地既Staycation
今年的確我地都去左不少既酒店Staycation

或者間唔使唔係屋企住一晚,當Relax 同透透氣,
最近周年紀念好想搵少少特別野去慶祝,
因為今年真心好難捱過,不論是疫情或是屋企問題

所以都決意要去多次Staycation順道去慶祝周年紀念,
諗左好多間酒店Package ,要諗一間既可以特別少少,
又岩阿仔去玩既酒店
最近我就揀左係市區既百樂酒店,
因為睇中佢既Package 幾抵玩,千鬆d就可以玩足廿四小時,
等我分享點抵玩先啦~

佢地既Check In 時間係由兩點開始,
而我地今次係星期六入住,
所以仲有一場特別既活動等緊我地架,
先上左黎Check In 左,拎埋一陣活動要準備既野
就可以準備落四樓既VIP 房間啦。

套餐包括左一間豪華家庭客房(有兩張大床)
亦可以加100-150可以轉首選客房(特大床),
並設有帳篷和滑梯(須提前要求,並視乎供應情況而定)

由於我地是星期六入住,酒店方面仲有一場特別既活動比我地參與架
所以Check in 完帶埋床上既小廚師衣服就可以落番去四樓餐廳個便
準備進行我地既特別活動-蛋糕班
(詳情下篇文再分享)


玩完蛋糕班之後,我地就上番房休息一下,
爸爸就幫我照顧Gogo ,我就請左兩個鐘去做Facial 
順道介紹埋酒店既廁所,真係要說一下它家既貼心安排
因為真係未必多酒店係有提供輔助廁所板、
梯凳椅、拖鞋、牙刷和牙膏等..
真係可以帶少好多野架!!


廁所入面呢塊鏡好夠大塊,又會有光位,
岩曬媽咪們去化妝扮下靚再出街
仲要講埋,我地既房間都有浴缸,
當日仲比我浸埋個超舒服既熱水浴


另外係入住呢個計劃都會包含左一個尋寶遊戲,
記得留意當中要搵既地方影番張相,係Check Out 個陣
比番職員睇番就可以得到小禮物架啦


由於我就冇專登Upgrade 個房間,所以房就比較細少少,
但係今次我地有比卡超主題,加埋汽球做裝飾,
小朋友已經玩到夠曬皮啦
最重要可以比佢自己一個習慣獨睡tim


記得係訓之前要填上酒店附給我們的早晨卡,
是填美式早餐個行,不過全部是英語的
對於我是有限公司的人仕,有些地方要查查字典

今次的住宅是可以包上了三個的早餐的,
所以你可以選擇填上三張/一張內填齊三位要食用的選擇

早餐準時在我們要求的時間內送到,
共有三大盤的食物,包括是各人一份的早餐,
另外仲有包括每人一碗的穀物片以及果汁
仲有奶茶咖啡及一籃麵包
真心的....說到很飽,我們最吃不消的就是薯餅
如果不想浪費食品時,可以要求不要著餅唷!


跟自己喜歡的男生吃早餐是件幸福事,
不過他是我家的小Gogo 吧


當你以為吃完早餐後又要準備Check Out 了嗎?
其實仲有大把時間,食完早餐後我們就到附近的科學館行了一個圈
大約差不多到12點時,我們又回到酒店去~
因為今次這個套餐還有包括了自助午餐的呢

你沒聽錯,我亦沒講錯,
酒店套餐除左包了美式早餐一份外,仲包埋有泰式的自助午餐
最推介它家既甜品類別,燒烤都特別好吃~

食飽飽後就可以上番酒店房再Double Check 有冇未執好既野
然後就可以帶同埋d 行李落去Check Out 啦
最重要係記得做好尋寶遊戲影相呀,
因為份小禮物真係幾可愛架
它成為我家小go 既玩伴之一


#家庭樂住宿計劃

由星期日-五HK$1,098起,星期六/假日HK$1,498
https://is.gd/OYNqmk

🔸包括入住豪華家庭客房一晚
🔹客房內享用2大1小美式早餐 ️
🔸於Park café享用2大1小自助午餐
🔹延遲退房時間至下午3時
🔸房內氣球裝飾
🔹尋寶遊戲
🔸兒童蛋糕🧁工作坊(只適用於星期六)
🔹免費享用無線寬頻上網服務
🔸免費享用兒童設施
(例如輔助廁所板、梯凳椅、拖鞋、牙刷和牙膏等,須提前要求)
🔹6️⃣折享用Park café自助晚餐
🔸8️⃣折享用Park café和金盞吧單點餐牌


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇

























留言

熱門文章