2007年7月8日 星期日

感覺很累人....

這個世界..什麼都是掩眼法...

你看到的未必是真..

真的.你又未必會看得到..

今日又再1次睇番十分愛.....

先發覺我1路都係做緊森美既角色....

雖然我會喜歡第2個....但係最想念卻是最愛我的那1位...

題外話.....請問有冇blog友去過台灣影婚沙相...

想問大約的價錢係點計?

send番黎hk...又點計...


沒有留言:

張貼留言

【飲食】任食。任拎。任你飲 ❤任食任拎你飲馬辣台式鴛鴦火鍋☆

早前係面書見到有個Post,話有種人問佢食d咩 一定答【打邊爐!!!!】 最好仲要係任食個d ,雖然食材一定唔係咩靚料 但係對於我地呢d 有時唔知諗食咩好 又或者想食飽d,除左放題打邊爐絕對係我不二之選 早前去開荃灣剪頭髮, 再Join 番老公同Go...