1個特別的星期天...

仲有3日就係同大肥既兩周年既大日子...


轉眼間...2年了....但係感覺像一齊了好耐...


很多朋友也問過我...乜你地一齊左先得個2年咋


原來唔止我1個感覺係咁xdd


今年原想同他...去食個自助餐慶祝一番


可惜大肥要盤點....我亦不敢打擾


經過2次的任性...最後得到都係自己唔開心


今次我叻左....食唔到咪遲d 先...


費時今次又攪到大家鬧交收場


琴日....可以在大肥收工前番到粉嶺


諗住可以見見他...


可惜他說我身上的香精味很臭...


叫我番去..快d沖涼洗頭跟住休息訓教


但係我好耐冇好好咁同佢一餐飯


沖完涼...打個電比佢問~可唔可以同我食餐飯


落到去...就問我係咪要買榴槤...


要呀~買比阿媽食牙嗎....


本來他很不願意..因為他認為將來結婚是兩個人既事點解下下都因為阿媽呢?唉.............


跟住佢同我去食西餐...本身佢連呢間鋪係邊都唔知...


就係因為佢記得我上星期同佢講過屋企附近開左間唔錯既西餐廳...點解唔知係邊都要同我食呢間...因為想同我慶祝一下....浪漫一下的.....


食完飯....就番我屋企...同meme 傾完一大輪..心情的確又好一點...加上meme 說....世上沒有醜女人...只有懶女人....咁我唔想做個懶女人就走去"夫" maks ..


今日落去屯門搵大肥由於好遲先到...大肥只係同我係屯市行左陣我已經叫番屋企...因為又熱又攰真係唔想係條街行...


行經東海堂...大肥突然捉住我....話不如買個蛋糕囉


我話又未到你生日又冇芒果蛋糕....買黎做咩呀?


佢一句"慶祝嗎...慶祝兩周年嗎..."


即刻甜到入心...當我以為只有我會記住什麼什麼的日子


最後蛋糕沒買只買了幾個Cheese Cake



(由於大肥過份大意的關係....蛋糕上也出現了缺憾)


回家後吃了M記....小睡一會


食埋D Cheese Cake



(其實呢張都幾靚架~因為佢肯笑嗎....但係我個眼鏡..)



(影到呢張~大肥已經話我....又話影一張....咁影影下都3,4張啦.....


本身我都唔影相,同你一齊之後我影多幾多張相呀!!!!!


我笑笑口話咁第時結婚做成長紀錄都唔洗用咁多婚沙相嗎XDD)


佢而家帶緊個條鏈都係我送比佢做2周年既禮物...



最後佢唔陪我再影既關係~就自拍下啦


諗住幫大肥換埋張sim 卡


點知唔換好過換


而家連電話都用唔到


攪到我地飯又冇食...


大肥又發哂癲


個個阿Ling Law 小姐呀!!!!


話咩張卡一定要放入3G 機先用到...


唔好玩啦..我部2G 機咪又係咁用...


低低地既.....真係呀!!!


聽日大肥又拎電話去門市嘈佢地架啦


本來好好既一日又攪到咁


留言

  1. 嘩............ 好sweet喎~~~~~~~~~
    d電話網絡公司係成日整癲人架啦~~~~~~~~~ 唉~~~~~~~~~
    [版主回覆06/02/2008 23:40:00]係啵
    決定係到左合約完左即轉台...
    火都黎埋.....
    你同七七仲甜甜甜啦xdd

    回覆刪除
  2. 兩年既感情就真係唔簡單,我d女朋友一般都是大約3個月!
    [版主回覆06/03/2008 23:09:00]你講得冇錯....我除左初戀個個外....
    我都未試過有男友可以一齊過半年XDD
    今次真係一D 都唔簡單....

    回覆刪除
  3. 開心死喇!咁Sweet~~~
    咦!你又大個女左喎!
    [版主回覆06/03/2008 23:09:00]個日真係幾Sweet 架....你都會好Sweet 架....
    你記住....有咩事...同我講地講

    回覆刪除
  4. 哈哈~~~都過唔錯丫...我想佢陪我都難~"~好羨慕你..做人就係要咁開開心心!! 記住唔好做懶女人呀 ..因為個晚我講完之後我都冇敷mask ,所以我係一個既懶且醜的女人
    [版主回覆06/03/2008 23:11:00]而家都係一星期得一日
    你呀!!!雖然都好靚架啦....你要同我一齊加油做個靚女人架嗎....你唔可以咁懶架.....
    我塊臉吸得幾快呀個日...

    回覆刪除
  5. 祝您們永遠甜甜蜜蜜 .
    [版主回覆06/03/2008 23:11:00]多謝....>w<

    回覆刪除
  6. 咁快2年啦~!!!! 睇到你d相都知你好sweet同開心啦!! 羨慕死我~!!! 哈哈!!!! 你買個d東海堂cake我早幾日都有買!! 好好食呀!!! 中間個件朱古力超好味!!!
    [版主回覆06/03/2008 23:12:00]其實唔快啦......等左好耐先夠2年咋xddd
    嘩~你同你個Baby 仲Sweet 過我啦>w<
    但係我覺得朱力好甜....好耐冇咩食個咁甜既蛋糕>w<

    回覆刪除
  7. 點解會有香精味既?
    [版主回覆06/03/2008 23:14:00]你唔知我公司做d 咩架?????
    日日留係公司咁耐......
    吸埋吸埋d 香精味
    幾種香精溝埋咪好怪囉...

    回覆刪除
  8. 恭喜晒~~
    放心啦,你哋黎緊大把個兩年啦~~
    [版主回覆06/03/2008 23:14:00]希望啦>w<

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章