其實我不是一個鐵人......只是一個女孩

容許我真的大喊一場嗎?

成個5月 不斷的OT .....除左5月17日

我真係未試過準時收工.....我好攰好攰

我真係撐唔住...

我唔係一個鐵人呀!!我冇可能日日都收11點

第二朝又番9點呀!!!我頂唔順呀!!!

點解只係我地部門咁辛苦....

點解我要睇住人地收工我冇得收工

點解我要咁樣捱落去.......



琴晚唔記得帶電話,番到屋企收到SMS

個仆街又再拖我筆錢....我11點35 分先收工已經攰到喊咁濟..

仲要同我講爭我數......

你想點呀大佬...為左個500蚊我同佢角力左成大半個鐘

最後300蚊今個還...下個月前一定要清哂

或者你地話我蠢梗係要佢還哂

但係朋友咁講...拎得幾多就多....好過連拎都冇得拎...

今次大肥知道我真係發哂火....話7月前還唔哂500蚊佢會出動

本身話今日可以準時收工...

因為我地本身要做既野都可以做哂

今日可以早少少抖抖....

因為聽日都要開OT 做自己野

點知一句第2個部門唔掂...全世界留底...

當我阿頭同我講....Angel今日有冇約人

我即刻話唔係又要ot呀....

頭: 老闆落左聖子1定要做

我 : 我真係好攰呀....

頭 : 我知你好攰,我應承8點一定比你走

心諗...11點走都要做架啦....你都話老闆囉

真係唔明本身負責個d 人收工既收工~唔番既唔番...放假既放假

一d 團體精神都無....仲要....本身同我係拍檔

過左CS 之後就當自己升左...講到自己幾為公司咁

咁為公司就自己做哂佢啦......做咩要我幫手唧...

當我知道要OT....我真係坐係位度喊左出黎......

我係一個人黎架....鐵人都要休息架

做你D 加價信...我足足殘左成個月...

我真係真係頂唔順....

人黎架.....做電腦都要熄熄機啦

今日同陳老傾開....

決定 8月比信...9月 唔做....去埋旅行搵番新工

我要離開呢間咁既公司....

即使你點留我都好....

我真係頂唔住....雖然同事都話過左加價信就冇事

點知佢幾時又再加呀?而家你都整加紙啦

我連想上堂既時間都冇.....你教我點呀?

今日同大肥講我決定9月唔做...

問佢可唔可提早同我去旅行先....

佢話過左中秋後陪我去....

即係九月中係我既重生日

朋友們,,,,,,幫幫手留意有冇工介紹我做.....





留言

熱門文章