【我們的情人節2012】火辣辣曼谷之旅 の Day 1 酒店篇 ◕‿◕



Day 1 行程: 機場→All Season Bangkong Hotel Siam→海南雞飯→Big C →番酒店放底野→唐人街→小小夜市→番酒店

 

坐坐下的士,轉個頭司機已經車左我地到酒店啦,今次酒店又幾開揚Wor,
唔似得我三年前去個次酒店,又入啦,夜晚成條黑麻麻,無電筒都唔知點行
Check in 既時候就已經11:45啦,好彩Check in 之後可以比我地上去咋,
唔係都唔知放底行李去行街好呀?定係好似上次咁係Lobby 玩電腦等佢比房啦


點都比大家睇下今次我呢間酒店既Lobby 係點先啦
首先比大家睇睇既係接待處xdd



鏡頭一轉,就係m&m 機既右手面就係.....呢度既電腦啦!
不過要留意呀,如果你要用佢地既電腦既話係要收錢架,
如果我無記錯係70b /2個鐘,280b一日咁既...
但係Lobby 係有Free Wifi 架,如果你有興趣住呢間酒店呢,其實真係可以帶部Notbook 黎用架
因為我今次唔知呢度有Wifi , 所以日日都係用電話上網咋


我係Check In 期間已經同左個接待講,我一定一定唔要尾房xdd
!我認我怕鬼,由其係泰國既地方!
我更加驚呢尾野,所以我去親邊度住酒店都係一定一定唔要尾房既!! 
可以上房啦,佢地張卡好特別架,係d "窿窿卡" 係我幫佢改既名


入Lift 啦團友們,唔係我唔等你架啦!!!!


今次我地住得好低,只係3/F咋,有咩事上黎,行樓梯都可以行到上去XDD
(唔該~3樓呀!)


經過長長既走廊之後.........


就到我呢五日會住既房間<325>號房啦!!!!!


講左咁耐....終於終於入房啦!!!!!好期待呀~~~
(如果你將來都會住呢間酒店,真係要留意佢張卡,1定1定要插到最入先開門,唔係就係開唔到架,
當時我真係好驚係個d 野唔比我入去xdd)
一門口右手邊就係廁所,之後就係一張King Size 既大床,真係好大張架>w<
成間房我最愛之地方~~

你地睇下係唔係好大張先?仲幾舒服架xdd


再望下其他地方先~首先比大家望望個電視呀,化妝枱(我最重視既地方呀)


我諗呢個地方係我比較失望啦,起碼個電視真係細到呢個張枱又咁矮又咁細張,真係唔知點食野好
不過張化妝枱都還好,起碼比我擺到哂我d 架餐
帶你入去睇廁所啦,我見到間房係咁,其實我都對佢唔有預期架啦xdD

不過都不過不失啦,有企缸,廁所同1個真係好矮既洗手盆....
因為連我咁既高度都要灣半身先刷到牙
試過d 水溫唔會太熱,最重要係沖勁耐涼..都係咁熱!!!!好舒服
 抵讚既位

睇唔睇到我係鏡中倒影,個洗手盆係矮過我條腰呢-口-
同埋要留意就係呢度係唔保牙刷,同拖鞋供應架!!!!
不過附近都有七仔,隨時落街買都可以~
但係好笑既係~冇牙刷拖鞋...係有洗頭沖涼液供應架xdd 
另外佢有兩枝水送比你既,不過只限一次,即使你再比人執房都係冇架啦...


好啦好啦,睇完間房就係時候要出門口啦,因為我約左我既同事去佢間酒店搵佢呀!!!
我地既第一站就係去搭BTSRatchadamri 站啦,但係亦係我不斷行錯路,搭錯車,落錯車既開始...
完全錯哂既一日準備開始.......待續....比多少少時間我去整相同埋打:p 

想找找小魔怪?歡迎來以下地方找找我

E-mail: man_man811@yahoo.com.hk

AngelBaby。 In The Beauty World 

AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
  












留言

熱門文章