✿我雖然沒有中大獎的運,但就是有點兒小幸運✿

在這個二月中,我得到以下的小禮物...


媽說:[你又買野呀?仲要買埋d 咁奇怪既野既?]
妹妹說: [唔係啦,佢話佢呢排抽到既禮物黎架!']
媽媽: [咁多wor?咁好彩?咁洗唔洗又寫文架?]
我: [呢d 冇限制你一定要寫文,但係我都會打...但係唔知幾時xdd] 

呢篇文,我真係要打尖一下,明知我去曼谷遊記出得好慢,
明知自己都唔打埋落去一定斷尾
但係真係不得不說自己係有一點小幸運
近來有幾個Event 也很想去,有幾個試用也想中...偏偏就沒有有那個機會嗎

不過上天也真的待我不錯,沒有試用沒有Event 去,但是就給我有一些禮物給我
單單在去旅行時也到一份通知,回港也收到通知....真的很開心...
加上在公司的週年飯局也有SOGO $600嗎,也算不錯啦
不過最幸福的就是...我有一班對我很不錯的運輸同事,願意不間斷地替我去取這些小禮物...
感激我的好同事們,這麼的寵愛我..沒有怨言的替我拎這些試用/小禮物
謝謝你們這麼的寵愛我!!!!

首先要說說呢 <Endocare Ampoules活肌修護精華>
聽講係都成$700/7枝架,而呢個係七日療程既版本
ME Club! 5周年抽獎抽中架!!!
不過唔知有冇人知道呢舊野點樣用既呢??
我而家都唔知點用,所以唔敢拆佢出黎住~
之前我見到有SIS 去做面個陣,個BA 送比佢既Sample 入面包含呢盒野
我有問過佢點用,佢話個ba 冇點教佢,不過應該唔會日日用~
咁最終應該係點呢???有冇人知呢?



跟住第二份都係ME Club!  送出既小禮物:p
都算係除左5周年大抽獎之外,第一次中到呢間公司送出既禮物!
開頭收到貓貓都唔知自己中左乜家東東,但係上番個間公司既FB 專頁先知...
原來呢枝係係Cellbone 的潔面o者喱,以下就係ME Club! 介紹呢隻產品既好處,
咁就等我先做白老鼠.又睇下係唔係好似佢咁講先~
"o者喱質地好清爽,當中含膠原蛋白及維他命原 B5 等滋養成份,溫和潔淨同時可滋潤乾燥皮膚。"
唔知用左之後皮膚係唔係真係好似湯唯咁話"蕩下蕩下,好滑呀"先XDD 




跟住就係TheZtyle & Revlon送給我地既$200 Revlon 禮物,
原因係我之前參加左佢地既唇膏試用+拍片,得到既禮物!
禮物包括捷毛液,及兩枝指甲油~~~~
岩哂,我可以試下紅色加粉紅色指甲油Mix 埋會點先:p
我已經所有指甲剪哂,重新等佢長架啦...
期待我既新指甲啦xdd








呢枝鬧出好多笑話,我一路以為佢呢枝係Hand Cream ,
我沒想到原來係手部磨沙仲好懶醒咁比同事試左先
點知同事問我:[Baby,你呢枝究竟係Hand Cream定係磨沙?]
我即刻起身望一望,同時間同事拎隻手比我睇...
我十萬個唔好意思呀不過又真係好鬼香~~~
同樣都要多謝
Qooza 送我呢枝Crabtree & Evelyn限量手部護理禮物包





跟住呢個又真係有小小比人呃左既感覺既,當初真係以為佢係送上1枝貨Size 既BB Cream+化妝袋既 
點知貨sizebb Cream 變左Sample25包,化妝袋變左紙袋...
不過有得試也不錯吧,起碼我都可以比d 同事朋友試一試嗎
亦要多謝BE X Rachel K 



    


仲有一枝都唔記得左自己有參加既小遊戲,係新年前在 U Beauty 參加有關於新年樣襯衫好既問題
慶幸的,係四位得獎者入面得到其中一位,得到既就係The Organic Pharmacy Nail Varnish 紅色指甲油一枝
都價值$150/枝架啵...不過老老實實我都冇試過查紅色指甲油,唔知效果係點架呢???
會唔會好實色好奇怪架呢???
等小魔怪d 指甲一長番,我就會做野架啦,等我呀!!!!



    


壓軸啦XDD 以下呢兩份都係由She.Com送出既~
呢份禮物就係因為我打左呢句"我最憎男朋友係情人節同我講_________
(都唔明邊個發現情人節既,又要捱貴餐廳又要捱貴花,條街又個個拎住札花,開心既日日都係情人節啦,洗咩專登整呢日係呢)
而得到$300 美容禮品啦xdd 我同男友講,我因為佢呢句野我得到獎呀,佢就笑住問番我,我真係有講咩-口-
咁禮物就包括係一個我好恨收到既Rosy Kit 同埋Missa bb cream 粉餅...



    


最後....就係一份我估都估唔到會中獎既禮物,知道個陣真係開心到死呀!!!!
就係SaSa
CYBER COLORS x Alice Chan瑰麗寶石閃爍星空眼影 + 胭脂 + 限量版化妝袋1套 

我又有新化妝品用啦>w<阿媽話我究竟你有幾個塊臉呀,咁多化妝品用唔用得哂架xdd




 真係好靚呀>w<不過阿媽一拎上手就跌,再睇第二盒又跌....
心都痛埋呀頂....=口=
好彩冇碎咋,唔係我實嬲爆阿媽呀...都唔知係唔係有心咁玩野既!!!!

好啦!我哂完命啦xd
記得期待我既試用....不過我唔敢答幾時,但係我一定會用架!!!!





想找找小魔怪?歡迎來以下地方找找我
E-mail: man_man811@yahoo.com.hkMy Blog :  http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/ 
AngelBaby。 In The Beauty World | 宣傳你的專頁
  
















留言

  1. dada Di ♪ 大大.D2012年2月24日 上午10:19

    哇正啊~ 有咁多嘢禮物收, 弓喜哂
    [版主回覆02/25/2012 12:59:57]多謝dada ^^

    回覆刪除
  2. 我成日都好無抽獎運的(嗚)
    [版主回覆02/27/2012 21:25:43]其實我都冇,真係係今年先開始有xdd
    同事們話...點解你咁多野中,六合彩又唔見你中既xdd

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章