【我們的情人節2012】火辣辣曼谷之旅 の Day2 瘋狂地食食食食篇(中) ◕‿◕



Day 2 行程: 酒店早餐→ 翟道翟跳蚤巿場 (JJ W Market)Amarin Plaza
Big C Swensens雪糕屋Central World →番酒店→
MBKSIAM ParagonTIK Spa

上集講到...我打算去食番Day 1食唔到既雞飯.....

點知...我點半去到,佢已經...休息緊啦....

我同男友都覺得佢係做到曼谷既飯市就休息架啦,上次黎個陣都唔似咁早休息架...


男友見到我好唔開心既關係,就有以下對話啦~

男友話:[我同你食第二樣野啦,好冇?]

我話:咁去食咩呀?
男友: 帶你去食你最恨食既野



跟住男友就帶住我去住Big C 入面既Swensens雪糕屋啦,點解佢會話帶我食我最恨既野呢...

詳情請看回我三年前的08年曼谷之旅Day2  (不過入面有d 相唔見左,死左圖)
其實係第一次同男友去旅行個陣已經愛上呢一間雪糕屋架啦.....
上次男友都好似都唔多願食咁....最後我地個次旅程係冇食過雪糕火鍋架
所以今次去旅行前已經同男友講左今次係一定一定要去食雪糕火鍋!!!!!


一坐底,第一時間就當然要睇下D 餐牌先,開頭一睇唔覺得有問題~~


見到啦見到啦我最愛既雪糕火鍋呀!!!!!
當諗緊要四個球定係九個球個陣.....


男朋友已經決定為我叫左九個球啦不過又係時候揀味啦,又有選擇困難症啦...
加上我發覺我本Meau跟本就係泰文黎既,
點估到佢係咩味呀,當我問男友呢隻係唔係呢隻味個陣..
男友就話係呀,佢完全對答自如....原來佢個本係英文版,我係泰文版.....

佢就話: [人地以為你係泰妹呀!!!!]
真係想講一聲頂......
點解我咁恨食呢個雪糕火鍋呢,就係因為佢.........只係$285B 咋...約香港$72咋....
你話你係香港食唔食到先XDD 




真係好喜歡曼谷既人好好禮貌,我地兩個一坐底就已經飲哂杯水咁濟...
但係佢地好快手就幫你加水,仲好好笑容!!!真係又食得開心又食得舒服



坐左一陣,終於有得食啦....好興奮呀減肥大計....放底先啦!!!!
我黎啦.....雪糕火鍋肥就肥啦,食左先算啦.....




不過可惜既係...今次火鍋冇"立"燭囉,可能係呢度少D 人食呢隻火鍋啦...
比大家睇下我地揀左既雪糕先,今次我地主打既雪糕都係以酸系列,真係好好食呀
不過真係好快溶囉...食左唔夠15MINS就已經開始溶哂啦....



食完雪糕之後,男友同我過去Boots 幫表妹買野,
我發覺如果大家係有心水既產品,記得要print 底個圖啦
我今次幫表妹買野個陣,自己行左一轉都搵唔到...直到要拎份野出黎先搵到表妹既野!!!
行完Boots 就過對面既Central World 啦,
係呢個時間我又做左件八痴事....一陣講比你知點解我又有八痴事啦!!!


我第一站就上左去5/F 既 ZEN,想望望之前我爬文既女仔講既WorkShop, 
可以自家決定要幾多棉花整隻公仔


不過最後,我都係冇買到.....係有D 唔捨得架啦,
但係整一隻公仔都已經$800B 啦(約港紙$200km)仲未計買個D 衫仔鞋仔呢?
我睇過D 衫仔,但係件件都起碼$400B (約港紙$100左右)其他我都已經唔敢再睇啦.....
同佢地影番張相仔留念先啦.....或者有機會...我會係第二度買你番屋企架!!!


跟住係對面既專賣Kitty & Friend 既鋪頭,
本身有諗過買個地區限定版電話繩,不過都成$70港紙呀


所以行左陣就打算去搵個FoodCourt啦,
上到最高既7/F 係見到好多好多既餐廳,但係唯獨唔見左個FoodCourt啵...
男友話應該係呢度架啵,我話之前黎個陣都唔係咁既樣架.....
我地兩個就不斷係7/F 咁不斷係度講緊呢個問題,
男友就因為我死都話唔係呢度既關係,,,
就係咁,我地就係由地下行番上去,逐層逐層咁去搵....直至我地望到個水牌!!
原來真係係7/F 架,咁我地當行到3/F 就放棄再去搵啦XDD 
直衝上去7/F 再去搵個FoodCourt 啦!
點知...根本FoodCourt就係我地面前,
原來FoodCourt就係超市入面架,所以唔好比個表面呃到...

希望你地也喜歡我今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^













留言

  1. Pandora 香傭講法文2012年2月25日 下午1:10

    d ice cream 顏色好靚
    [版主回覆02/27/2012 09:35:01]仲好好食呀>w<
    但係而家d 圖點解會死哂架...

    回覆刪除
  2. 選擇困難症,哈哈,好多人都有=p
    [版主回覆02/27/2012 09:36:25]我由對住d 衫同揀食咩個陣~就有呢個問題架-口-

    回覆刪除
  3. $72個雪糕火鍋!!!!!???? 比著我肯定檫佢兩個先,
    唔好講少
    [版主回覆02/27/2012 14:50:50]其實我覺得自己食哂1個雪糕火鍋會飽死同肥死xdd
    不過去旅行就唔理三七二一食到先算xdd

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章