【活動】一枝由面到身都用得 ❤ 一枝Bio Oil 。十三種不同功用。★。

 一路以來,我既認知Bio Oil For 懷孕既媽媽使用
又或者開過刀,身體上有一些疤痕既人仕
而同時想減淡疤痕的人仕,就絕對是會使用這一款的Bio Oil
不過如果好似我呢d 又未有需要既人仕,跟本就好似冇咩用處?咁要黎做咩呀?

早前就出席到Bio Oil 舉辦既小小Wokrshop
又等下小妹睇下究竟呢枝油除左可以淡疤之外仲有咩攪作先?

呢枝Oil Bio 1987 年開始面世,一路以來只係做係皇牌護膚油,
我都聽過不少朋友去歐遊都帶呢個番香港做手信。
直到三年前,2012年開始引入呢枝好用既Bio Oil 係香港發售啦
仲有兩枝既唔同既Size 比大家係唔同時間放係手袋/係屋企使用既


而係今年既八月一號仲推出左一枝200ml 既份量
價錢都只係$250/200ml
真係唔講唔知可以抵到咁,我就已經即時買左枝懷孕既媽媽啦


而每枝既盒底都有一個製造日期
大家就可以安心使用,每枝都可以保儲三年既
當然開左既就盡量快d 使用啦


咁我講左咁耐?Bio Oil 究竟有咩咁好用呀?
除左係可以可以淡紋之外,仲可以做護膚架
係唔係估唔到呢?因為我都係第一次知道原來係可以做護膚
或者大家有用過呢枝油,一定喂,呢枝野好油架啵
淋架啵,點樣可以搽係面度呀?
因為今次呢枝既Bio-Oil 蘊含了專利成分PurCellin Oil
所以今次d 油都唔會好似之前咁油淋淋啦

而今次化妝師仲教左我地利用Bio Oil 點樣用係身體同面部啦
首先就可以將d bio oil 滴幾滴係浴缸就可以令肌膚充滿滋潤,
然後就可以印乾,千祈唔好抹乾呀咁就可以令肌膚放鬆同時又可以
令肌膚回復光澤既,有時做野好辛苦當係香薰油都係一個唔錯既選擇黎架

第二呢就可以用係面膜上面啦,或者你會話即係點呀?
就係敷面膜之前搽少少係個面度,然後就可以敷番個面膜
就可以快強吸收力同時又可以加速滲透力啦

第三呢都係用係面部既,當係平時洗完面啦,做埋爽膚加埋精華就可以搽上呢個Bio  oil 啦
除左可以滋潤肌膚同時又可以去紋去斑仲可以均勻膚色tim

當然少不了可以用係手既位置啦,就係搽完d Bio  Oil 再敷上手膜手套
再按摩一下,你隻手仔唔滑就真係假啦
其實真係唔止咁少架,但係


或者曾經用過呢枝油既朋友都同我講一句,
呢一枝野真係好淋呢,冇可能用到係面上面
但係由於今次呢個成份已經有新配方PurCellin Oil™
所以雖然佢都係一個油份既產品,但係今次小妹測在手背又覺得佢
未去到我平時既按摩油感覺(即係成手都係油)
而且它的清爽度又真係蠻高的,起碼我輕輕推開後唔洗一陣都吸收哂
當係平時你有時都會搽油係肌膚既朋友我覺得呢一款會更加岩大家既使用呢


當時最大家期待既一個環節就係請左一位靚媽唐寧小姐
同我地Share 左佢係陀兩位小朋友既時候點去使用呢枝Bio oil
真心講呀,佢點都唔似兩位小朋友既媽媽
佢仲係好似我細細個睇佢做戲咁既樣,依然咁童顏

佢就同我地分享原來佢係未有妹妹開始都已經使用緊呢枝Bio Oil
主要係想將肌膚Keep 住有彈性
加上有時係夏天我地有減肥或者廋左d ,產生左d 橙皮紋都可以減淡架
不過當然都係個句,岩岩有左Baby 又未去到可以公開既時間
就千祈唔好用住啦,因為當中有少少成份會有機會影響岩岩小Baby 架


第二個最期待既環節就當然就係整小手工啦,
因為今次大會也準備了一些跟bio oil 當中既成份係一樣既乾花
給我們製造兩款既小手工,包括有乾花頸鏈同乾花燈膽
而小妹絕對是破壞力強人仕,我已經打爛左幾個燈膽
最後差不多裝飾才是自己做。還是簡單的花花頸鏈最岩我玩
看看唐寧的乾花燈膽真係好鬼靚,佢真人都好靚


經過今次既活動,令小妹完完全全認識這一枝Bio Oil
原來Bio Oil 唔係只係懷孕中既婦女使用,唔單止去紋去斑
仲可以滋潤肌膚,增加彈性,加上成份也比較天然
主要利用不同既花成份去處理,大家可能問點解頭3個月唔用得?
因為當中有玫瑰同薰衣草花香味道,有機會會影響頭三個月既胎兒
加上岩岩頭三個月bb 先開始慢慢大,過左3個月先慢慢搽黎防紋仲未遲既
我已經用左它做手膜啦,真係肌膚滑滑呀!!
而家佢最新呢枝200ml 都係250蚊枝咁抵買你唔會唔試架嗎?


今次介紹的Bio Oil 會有三款不同既Size 可供選擇
就好似可以擺係手袋隨時拎出黎用都冇問題既 $110/60ml 
仲有大枝一倍,岩哂可以搽哂成面既朋友啦,價錢仲抵買 $180/125ml
最後就係今個月先推出既 $250/200 ml ,真心覺得最抵買就係呢枝
所以已經決定會送比我d 大肚朋友仔

如果你都有興趣買既話就可以到以下地方選購
各大萬寧﹑屈臣氏﹑莎莎及華潤堂

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章