【開箱文 ❤】BRAUN 全球第一枝 ♬ 既可以脫毛又可以洗面的小工具 ✿

對於脫毛,每位女生都是必做的Item 的。
但係有時覺得出去比人脫毛可能係一件比較貴既事
又或者有人話其實我真係得番好少好幼既毛仔
我冇理由專登再出去做脫毛架嗎?

而小妹都有出外做脫毛既習慣,
而每次去做脫毛的時候都會比那些年青的妹妹說,
Angel 你的唇毛都好似幾多下不如你去做下脫毛啦,價錢好抵架

真心呀,你估我唔知自己既問題咩?
你估我真係冇諗過去整整呢個【女人生SO】既問題

曾經我諗過用一些坊間既脫毛問題,好似用剃刀呀,用眉夾等等
呢d 首先唔會永久啦,第二唔識又會整傷皮膚
真係一陣敏感呀,起粒粒真係唔方唔好囉

但係早前我就知道原來德國品牌BRAUN  推出了
全球第一枝既可以脫毛又可以洗面既產品
係唔係聽到都覺得興奮先?
小妹都算半個小毛孩,對於本身脫毛同洗面機都是有興趣
就等小妹同大家一齊介紹下啦


或者你會問睇呢個圖都唔明點樣可以一枝野又可以洗面又可以脫毛?
當然今次呢枝脫毛唔係脫到d 好長好粗既毛毛,
但係就可以脫到d 眉毛,手指頭毛毛,唇毛,面部既毛毛
而其中的個頭仲可以轉換做洗面部份


而每一盒入面就會有一枝脫毛機,加一個小刷頭
一個小掃子,一個蓋及附上鏡子& 小袋子
非常貼心地為大家準備又可以帶去旅行,出Job 使用
鏡子都好一點放大既功效,如果脫眼眉就非常好啦


首先又等我同大家Share 下脫毛既地方啦,
第一步我就會解決下成日比人講既問題,
唇毛!!!! 我一定要KO 左佢先得
首先睇下呢枝脫毛機先得,流線型設計最重要係防水!!!
超棒的,所以即使你一路沖涼一路脫毛都冇問題啦


這部脫毛機有一個小特別,就是它是分左右轉動,
就可以按番大家既毛髮生長位置是以向左就可以係左的位置拔掉啦


平時都唔多唔少見到小妹D 唇毛,今次唔再專登比大家望下既唇毛啦
好似我今次係脫右邊的唇毛的話,就可以用上左邊的轉頭
就可以慢慢脫走架啦,但係講真既真心唔係唔痛囉
所以要留意一下啦,但係對於平時我比人修眉,
佢都未去到呢個效果既,所以痛都仲可以但係要慢慢黎
但係佢既脫毛效果真心幾好,起碼即時可以完全冇哂


另外當然就仲有洗面啦,脫完毛順道可以洗洗面將內裡既垃圾清走
同時又可以舒緩皮膚,不過如果每天早晚使用
都建議三個月後需要更換刷頭的唷!!!


今次呢一枝Braun SE830 Face Epilator $998
係我覺得一個非常實用又係一件最常輕便既小工具
首先佢又夠方便又唔係好重,最重要佢準備既小貼心東西都好夠
真係隨時出街用,都冇問題
即使通通我講左咁多樣好都唔夠呢個問題好
就係它價錢絕對是抵買的,唔洗一千蚊就可以有啦啵

雖然呢枝脫毛機就好似唔可以脫到d 粗毛毛未必整到
但係我覺得呢d 毛毛可能可以出街做,價錢都差不多
但係一枝可以脫齊眉毛,唇毛,面毛真係抵番哂啦係唔係
我就好滿意呢枝二合一既小東東啦,咁你又係唔係先? 


如果你都有興趣買既話就可以到以下地方選購
各大百老匯分店可以選購

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章