【食。旺角】。★ 女人街內的神秘新點 ❤ 絕對令你難忘的水冷麵 。★。

韓國美食愈開愈多,吃得太多的燒肉店
有時吃得太多的燒肉,普通的燒肉店又怎可以滿足我的胃呢?
而今次朋友就說帶小妹去試新的餐廳
仲話係女人街tim , 我心諗下~
女人街既餐廳真係食到我都冇咩心水再食
不過原來係女人街有一座應該是翻身既大廈
真係唔黎唔知,內裡仲有好多既食店
其中一間就係我想介紹既梨滿園


進入餐廳之後,發覺餐廳都蠻大間的,
而店員也將每枱客人分得蠻開,私隱度超高即使成班女生傾計
都唔怕d 咪咪會比其他人聽到呀
裝修上都有點韓國風的設計,最重要夠光猛
你知啦燒烤就要睇火候,光暗暗咁點知d 野食熟唔熟
熟得濟又太"銀" , 唔熟又會食壞肚係唔係?


坐底冇耐,店員就棒上了六小碟前菜
分別就有薯仔,南瓜,芽菜,蘿白絲,泡菜加豆角等等
我最喜歡就是吃上芽菜同埋蘿白絲
朋友們反而最喜歡吃上薯仔同南瓜,真係各有喜好呀


當我們點好食物後,店員會自動替你開爐
同樣要留意自己的位置是否較多吸煙的,我當天的位置完全食哂d 煙
攪到隻眼都好辛苦,要是接受不了叫店員幫忙處理唷!!

首先要介紹的就是它家的燒牛脷,
要記得唷燒牛脷一下爐燒一下,再翻轉再燒一下
就可以吃用架啦,唔好燒咁耐佢就會燶哂架啦


第二款就是特選牛肋骨 
在這兒燒肉你可以選擇自己燒還是麻煩員工啦
不過我朋友們是一個吃慣燒烤的人仕,當然不會麻煩人家啦
這一款是有調味的,如果想吃一些原汁原味的也可以享用它的另一款牛肋骨 呢


把燒肉放在爐邊,然後燒一下就可以準備剪開一半囉
或者你問可唔可以唔剪呢?當然可以,不過就是難控制一點呢
而剪開兩邊就可以方便點就燒得都燒得開心D 啦


當然燒肉也少不了有海鮮啦,今次我們點了這個帶子及虎蝦
真心的,這個帶子真的不得了,又夠大隻絕對是刺身類帶子
燒一陣又大粒又夠鮮味,真係愈食愈想再要,
不過做人都係唔好咁貪心所以都係每人一粒就好啦
另外還有燒大蝦啦,店主會好貼心將蝦剪開兩邊當燒既時候就方便啦
最重要就係又爽口又夠肉地XD


食韓國野又怎少得飲酒先得架,
係韓國餐廳就當然要飲下米酒先得既
呢個米酒看似沒什麼特別,愈飲愈上隱
然後就會面紅紅的唷,大家要留意呢


除了燒烤類,我們也點了在韓國店必點的食物
當然少不了有醬油蟹啦
今次呢款既蟹比起我之前吃的沒那麼咸
最重要食完個咀呢,唔會覺好似有D 拿拿地咁既感覺
所以我好喜歡呢個蟹


最後一定要介紹亦是必點必推介的食物
它叫水冷面,我也是第一次吃的
亦是真的一吃難忘的美食
何謂水冷麵?首先冷麵當然是凍架啦,
以凍凍的像韓國米線的加上涼湯,加上雪梨絲,青瓜絲加上蛋
整個麵在吃完辣辣的東西後再吃它絕對是一流的配搭
所以這個我再點多一個,真的好好吃呢


今次的晚餐絕對令我改觀女人街不是沒有什麼好的食物
單單一款水冷麵就令我回味不了,加上那個醬油蟹加上其他的燒肉
雖然位置上也於不太特別,也不易尋找
但是你在女人街尾入,行到中段就見到這個新的大廈
耍吃好東西不是太難啦對不對?

今次介紹的地方是梨滿園韓國料理 
旺角通菜街1A-1L號威達商業大廈Deli2 1樓

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章