【保養】為健康。保關節.。❤只需要七枝台灣玻潤凝◕‿◕

               玻尿酸,我想大家也時常看過我介紹呢一個成份
著重保養既朋友仔一定會知道玻尿酸
就係保濕產品既主要成份之一
但係有冇諗過原來,玻尿酸唔止做補濕咁簡單

原來玻尿酸對於人體既重要性好高架,
因為玻尿酸本身主要存在於人體皮膚及關節滑液中,
負責儲存水分,潤滑關節 。
亦可保充在皮膚组識细胞舆膠原纖维的空間中,
當玻尿酸吸收水分后可防止軟骨磨蝕及
退化亦可減少發炎促進骨膠原蛋白增生

有天朋友跟我說,原來玻尿酸除左係搽之外
仲可以飲架,講緊d 咩?
講緊既來自台灣既玻潤凝 
認識玻潤凝主要因為大家都有少許問題出現
講緊係關節痛,朋友工作是倉務員
每天既工作就係不斷搬運貨品,
日日夜夜長時間都做同一樣動作
關節勞損真係好傷,成日都聽到佢d關節位"喀拉喀拉"
點解我會咁清楚?因為我家都有位時常要要搬運貨品既人仕
成日臨訓前又話,周身骨痛想我幫手按摩/貼鎮痛貼等等

而我自己?其實有聽開我講既朋友都知
揹住Gogo 真係好吃力,加上我係用hipseat 出門
hipseat 主力就係腰到,但係一行樓梯就認真痛到有d想喊
早前小妹就試下同先生一齊飲下呢一款玻潤凝
會唔會對於先生同自己會唔會有一些改善呢?

每盒既玻潤凝都會有兩張既雷射貼紙,
除左作為一個正貨既標記之外,
仲可以係未被人開過既証明

每一盒玻潤凝都有7枝在盒內,而飲一盒都可以改善到
而飲三盒共21支更有效幫助關節健康

而主要既成份包括有純水,蘋果汁,正乙烯基葡萄糖胺,砂糖,軟骨素,
鳳梨酵素,維生素C,MSM,雞冠抽出物(含天然玻尿酸),
香料,蘋果酸,甜菊糖苷 
當中既玻尿酸係從雞冠純天然提煉,係安全可靠既可食用級玻尿酸


每枝既玻潤凝大約都有20ml左右,
同埋佢地係以玻璃裝住,加上獨立既包裝
就絕對唔會怕驚有其他物質影響左產品啦


而每一盒既玻潤凝旁都會有教點樣可以打開呢一枝既玻潤凝
不過記得係,盡量係擺係小朋友掂唔到既地方
同埋記得將枝打開既包裝既圈圈
一定要小心處理,唔係都好易整親自己同小朋友架


呢枝既玻潤凝味道真係有d似紙包既蘋果汁
味道唔難入口,亦唔會有咩怪味
不過個人認為都係雪凍左會更好味
因為平時d 蘋果汁我都係雪凍好飲d


由於我就同老公Share 黎飲,我就飲左大約3-4枝啦
因為我老公成日都唔記得左飲
而我自己因為仲係人奶中,所以就不敢試飲太多
咁老公就話飲完頭幾日冇咩特別,
但係d 骨痛就冇個d "喀拉喀拉"既聲走出黎
仲話可能係因為佢放假休息既關係tim

而我自己就覺得揹住Gogo 即使長期陪佢行樓梯
抱佢,陪住佢走也好,身體上亦唔算太辛苦
而肌底反而有一點點既效果,
肌膚看起來有一點水潤感高d 
不過懷孕中同餵人奶既媽媽都要問下醫生先呀

7支裝$588於屈臣氏會有售
21支$1500
依家係http://yklotion.com.hk/tw/ 有售
上次我見到我去針炙既醫師都有呢個東西賣


可以
就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com









留言

熱門文章