【食。屯門】✿一個人的浪漫 ♬不怕獨自一人來吃的上海麵 ✿

話說近來開始要準備清假,
所以我都揀左d 平日下午放假
咁岩前排老公又要清假,所以就襯呢一些半日半日假期
比一次半次既時光我地拍下拖啦

其實呢間上海豆漿大王,係我地未生Gogo 之前成日去食架
但係因為佢既位置實在唔大,入唔到bb 車
加上d位梗加唔岩Gogo 坐,
所以多時間好想去食但係一路都食唔到

襯今次幾小時既空閒,就去左一路都想食既地方啦
首先要介紹當然係我既至愛啦,每次必點既
炸豬扒上海麵配雪菜/炸菜 

點解咁鐘意去食呢間呢?
首先要講一定係佢地d麵條真係唔知點解係暫時食過好食既
湯底唔會過咸,配埋雪菜就是非常好味
最重要食完係夠曬飽肚!!

開頭老公覺得一碗麵應該唔夠飽,
本身想再叫多個小食,當我心多多唔知叫咩好食既時候
老公決定叫呢個純菜肉雲吞
好似$28/碗,入面大約有8粒好似
不過係好食架啵,雖然只係菜同豬肉
但係一樣係可以揀雪菜同炸菜既


另外豆漿,就好似凍既係$8/杯
熱既唔記得好似$10/碗
咸豆漿係$11定唔知$12

學生可以買一杯任飲的,可惜我唔係學生呀!
多年前我就係既... 

最後就係老公點既酸辣湯麵,但係唔記得佢食咩配料
不過老公就覺得酸辣湯太傑啦,所以MIx 埋d麵食就好似怪怪地咁
所以佢就覺得唔妹食啦,不過係唔平囉
好似我地兩丁友食左三樣野加兩杯豆漿都成120 蚊找數
雖然係好飽既,對於我黎講

不過有句係認真既,係呢度大家唔好諗到有咩服務
最好人似澳牛一樣,去到要諗定食咩
唔好睇咁耐,一定要搭枱,同埋真係唔好吹d野食
始於係小店經營,趕時間就盡量唔好食啦
費時一陣激親自己啦



是日分享餐廳係上海豆漿大王
屯門鄉事會路129號康麗花園地下4號舖

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com

留言

熱門文章