【保養】♬ 純天然、無添加 ❤ 超抵用FROMNATURE AGE系列 ♪゚

近來GO 媽我開始為自己著想多了,
開始多一點媽媽時間,為的就是做回仍是未當媽的我
所以多了一點媽媽放空時間,係做回自己的時候
對於護膚品既要求仍是跟在陀BB 時一樣,
追求【純天然、無添加】既產品

近來小妹多接觸由韓國直送既品牌,
上次介紹的就有一點貴婦品牌,
作為師奶仔既我又點會放過抵用既產品先得架

今次想分享既品牌名為FROMNATURE
係一個走親民路線,所以價錢完全系大眾化
而今次我要介紹既品牌堅持採用純天然、
令人安心的成分及原料,為肌膚提供【零負擔】的護膚理念,
採用低刺激、無人工色素、無添加的嚴謹製程,
就好似今次想分享既呢一款
AGE INTENSE TREATMENT美白抗皺系列】

今次呢個我分享一下AGE INTENSE TREATMENT
美白抗皺系列既其中三款產品
係正式介紹產品之前,不如我又分享一下究竟
呢個系列又有咩特別既地方啦

首先系列入面運用左「高濃度發酵成分」含有豐富的維他命、
礦物質及氨基酸等,可維持肌膚光澤及保持彈力,
既可提最大的美容效果,亦可解決多個肌膚問題。

首先要介紹出場既有美白抗皺精華水 
AGE INTENSE TREATMENT ESSENCE
(HKD120 / 150ml)

主要成分及功效:
95.7%酵母菌發酵過濾物
– 為肌底提供營養、保濕、提升光澤
菸鹼胺 – 可達美白肌膚效果
腺苷 – 可改善皺紋、緊緻肌膚
 適合:敏感、乾燥、暗啞、鬆弛肌膚使用

使用方法:
早晚潔面爽膚後,可沾滿化妝棉,抹印於全面;
或可直接拍於面上,配合輕輕按摩至完全吸收。

我自己就比較喜歡搽完爽膚水再倒少少係掌心
輕壓肌膚,令肌膚滲透精華水
但係如果你怕會漏到周圍都係,亦可以使用化妝棉
不過有機會曬左d 精華水囉

第二枝要介紹既就唔係精華而係它家既
美白抗皺乳液(HKD125 / 100ml)
AGE INTENSE TREATMENT FLUID

主要成分及功效:
80%酵母菌發酵過濾物
– 為肌底提供營養、保濕、提升光澤
菸鹼胺 – 可達美白肌膚效果
腺苷 – 可改善皺紋、緊緻肌膚
 適合:敏感、乾燥、暗啞、鬆弛肌膚使用



佢質地好清爽,主要輕輕一按摩就可以令面霜完全吸收
加上有淡淡既清香,雖然官方網站係介紹
使用它之後,再使用面霜既
但係我自己就比較喜歡在日間使用左它再使用防曬就出得門口啦
當然你覺得近來真係太乾啦,
亦可以再使用之後介紹既面霜既


最後要分享既就係它家既美白抗皺面霜 (HKD110 / 80g)
AGE INTENSE TREATMENT CREAM
主要成分及功效:
81.2%酵母菌發酵過濾物
– 為肌底提供營養、保濕、提升光澤
菸鹼胺 – 可達美白肌膚效果
腺苷 – 可改善皺紋、緊緻肌膚
 適合:敏感、乾燥、暗啞、鬆弛肌膚使用

開頭我會以為面霜係會好潤,
所以會岩夜晚用多D,不過佢質地推開係爽既
不過滋潤度係比起乳液更加Upupup


另外要提一點係,如果本身用左精華水加精華同乳液
個人認為不需要搽份量太多既,因為好似我自己咁薄薄一層
已經好夠,係呢排又涼又乾既天氣真係好岩
夜晚用我最喜歡,有時敷完面膜印一下
再搽番呢個面霜,即使咁乾既天氣仍然可以Keep 住水潤


睇見我既介紹係唔係真係好似好抵用先
平均每件產品都唔需要$100/件
只要購買兩件左右就可以免運費到香港啦
加上近來網站仲推出左不少既聖誕Set
好似只需要$457 就可以有齊一套
六樣既產品,包括有兩枝既精華水
兩枝洗面膏,美白抗皺面霜同美白抗皺乳液各一枝
真係同朋友夾份買一套,一齊試下都係$230 都有三款產品啦
我自己都幾推介呢個系列,
襯聖誕給自己一個抵玩既X'mas 禮物啦


想了解更多FROMNATURE既產品資料同優惠
可以到它家既官網查詢

另外亦可以它家既FB 網頁查詢

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me:manman811@gmail.com








留言

熱門文章