【育兒❤日記】1-3歲伴讀繪本推介♬叩叩叩!是誰在敲門✿

轉眼他快要兩歲大,的確近這兩個月
看著他轉變不少,講野方面多左
唔止只係單字,而係有少許句子形成
當然未可以好叻地講足啦,
不過最令我估唔到就係,我仔竟然會喜歡睇書

其實之前係屋企買落不少圖書,
但係好多都係真係擺多過睇
不過近來佢突然會拎起我本"小黃點"
佢會突然陪我睇"你看不見我"

家中亦有不少圖書,但係始終我買左未必佢喜歡
同時間我有時行行圖書館看見不少圖書蠻新的
就好似"你看不見我"都在圖書館有得借
就係度諗,不如試下借左D 書,
如果Gogo 喜歡的話才再買也可以呀

有見及此,今次我就想同大家分享
最近我係圖書館借左一本繪本
名叫"叩叩叩!是誰在敲門?"
叩叩叩!是誰在敲門?
故事大綱就係有一位小朋友係屋企等待緊一個"人物/動物"
咁佢就係呢段時間會有不斷有動物敲門
不過一路敲門既動物都唔係佢等緊既人
最後小朋友等到啦,原來係等緊佢既細佬/細妹呀

反觀: 我個人覺得呢本書係岩想有二寶/準備生二寶既家長們
起碼要比小朋友知道帶左個小寶貝番黎
可能佢好曳,可能佢軟綿綿的
但係一樣好喜歡你的

由於佢係翻翻書,對於一些喜歡偷睇/神秘既小朋友
係有一種無形既魔力,加上我會有少許扮聲
少許表情,也許也可以令小孩更加喜歡的

打開門,看一看 是誰在敲門?
爸爸媽媽告訴我,

今天要帶一個人回家。
媽媽說:他很柔軟,他喜歡踢呀踢。
「哦,是小貓咪嗎?」
爸爸說:他臭兮兮,但是他很可愛。
「哇,是小狗嗎?」
叩叩叩,是「誰」在敲門?

打開書裡的每一扇小紅門,
和我一起歡迎這個令人期待的客人。

叩叩叩,有人在敲門呀
小男孩詢問是「誰」呀?
打開門後原來是「北極熊」
男孩說,我在等一個人,
佢好柔軟,同你一樣架
只係唔係你呀!
(GO媽建議:我係講故仔個陣會代入小朋友個角色
同時會請小朋友打開同關門,當然做媽媽最重要係扮聲啦
同埋我都會扮野同埋問自己小朋友
"唔知究竟哥哥等緊d邊個呢?"
即使GOGO 唔識答但係佢會諗下架,都係一個幾好既思考時間

咚咚咚,有人在踢門呀
小男孩詢問是「誰」呀?
打開門後原來是「袋鼠」
男孩說,我在等一個人,
同你一樣好鐘意係度踢呀踢,只係唔係你呀!
(GO媽建議:可以係度拎手指扮踢門,
然後再扮聲話唔係袋鼠媽媽,然後請袋鼠媽媽入屋等)

突然傳來陣陣臭味~
位位動物都掩住鼻子,
嘩....邊個係度放臭屁呀?
(有請小朋友幫手開門)


原來係一個好臭臭既臭鼬,
小朋友就話,
臭鼬,請你入黎時千祁唔好放屁呀
我係度等緊一個人,同你一樣臭紛紛
不過佢唔係你呀

(GO媽建議:可以一路講野時扮好臭吸引小朋友,
Gogo 係呢個動物時候成日會偷笑
然後又跟住扮臭臭咁,佢會跟住做,
之後Gogo都知道臭臭係唔受歡迎架)


ER~今次係叮噹叮噹~~唔係再有人叩門/踢門/撞門
係門鐘呀,有人按門鐘呀,各位小動物都係好期待
門後既係邊個呀,不如我地一齊打開啦


原來係爸爸媽咪呀,仲帶左一位好可愛既小Baby 呀
佢就係我一路等緊既人啦
呢本書原意都係想比小朋友了解將會有一個新成員加入
但係係故事書中了解一下,
佢好柔軟,好曳有時會好臭,
不過爸爸媽媽一樣很愛你的

GO 媽表示:我仍然暫時想將所有既愛比GOGO
只係咁岩GOGO 好鐘意呢本書
由其係打開門個時佢更加歡喜,
圖書索引JJ 8066

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me: manman811@gmail.com
IG/FB 專頁: Angelbabyhome













留言

熱門文章