【保養】日。夜只需要各一瓶♬韓國貴婦UGB 登錄香港啦 ✿

韓國品牌係香港愈來愈多,
由大家以前會到韓國掃走不少既產品回港
到而家係香港買到既韓國品牌產品分分鐘係同韓國
同步或差不多的價錢!!!

我時常說,在香港是很幸福的
因為擁有不同國家的護膚品牌,
而今次要說是韓國品牌UGB

唔講唔知,原來呢個UGB品牌已經有14年歷史啦
但係可能大家要購買,都可能需要代購
或者專登去韓國樂天店可以購買
不過~~~最近UGB 正式登陸香港(灑花~灑花)

而我早前仲係香港銷售店旺角W Plaza
帶住佢地既皇牌產品
九本草光日霜&心晚霜
番屋企試下係唔係真係咁正先~
首先要介紹既就係朝早用既九本草還幼日霜
禮盒價 (50g 加送30g )$2,143.00
(小編:我今次介紹既係30g份量)
購買傳送門

九本草還幼日霜改善肌膚彈性有效促進膠原蛋白再生 
魚子於面上加溫後能即時撫平細紋及光滑皮膚 
讓膚色看起來更白滑透亮 ,效果非同凡響

質地比較水水,內含有粒粒既魚子
係搽在肌膚上後可以以按摩形式
令魚子完全溶解於肌底內


由於佢一瓶已經可以代替了精華同面霜
所以朝早真係好岩我呢d 又想訓多陣既媽媽啦
首先我使用時係先點一下既份量,
因為唔好睇好似好少,其實真係好夠
由其如果你仲要上妝就真係唔好搽咁多
因為佢真係好。夠。滋。潤!!!!!
不過放心唔算太淋既,起碼呢排天氣使用都冇咩影響


雖然睇落好滋潤,但係實際超好推
朝早急急步洗完面就可以搽上呢個多功能面霜
再係係出門口之前記得搽防曬


講完日霜就梗係要講埋晚霜先叫一套架嗎
以深紫色做包裝既九本草心晚霜
一款包含爽膚水、面部精華、晚霜、眼部精華、
眼霜和面膜等全效合一的多功能面霜
禮盒價 (120g 加送30g )$2,143.00


九本草心晚霜能有效改善皺紋,調整皮膚紋理及皮膚滋潤度,
比一般面霜功效更為顯著。
長期使用能有效改善毛孔粗大問題,讓皮膚變得更緊緻健康。
而每瓶晚霜係未使用前是有一張既保險貼
雖然話可以撕開過再貼,不過我試過是會有貼紙印的
所以貼上後真的是不能再扮貼過了的


其實唔知大家知唔知,點解今次個產品名為九本草?
因為九本草係代表有九種不同既珍貴韓方提取成份
紅蔘 - 促進皮膚血液循環、增強皮膚營養、改善粗大毛孔、
潤膚去皺、調節真皮水份平衡、防止皮膚脫水,
 從而增強了皮膚彈性,使細胞得到新生,
對保護皮膚光潔和滋潤,防止過早衰老跡象效果顯著。

鹿茸 - 加速皮膚角質修復, 幫助傷口皮膚復原。
五加皮 - 改善皮膚血液循環,促進新陳代謝,
使皮膚得到足夠的氣血運行和正常營養。
當歸 - 幫助防止面部乾燥,使皮膚變得光澤細嫩,延遲衰老。
沉香 - 活血美膚、淡化黑斑、調節控油和淡化疤痕, 使皮膚潤澤光滑。 
冬蟲夏草 - 促進延緩衰老的激素合成,增強皮膚免疫力,改善皮膚敏感狀況。
山茱萸 - 促進皮膚血液循環,改善暗沉及鬆弛皮膚,使皮膚更有光澤。
天門冬 - 防止肌膚乾燥,加強肌膚滋潤度。
魚腥草 - 消炎及殺菌的效果,改善皮膚敏感狀況。

由於呢個九本草心晚霜
真係一瓶做曬咁多個功效,
所以我就係洗完面就可以搽一下爽膚水
就點一下晚霜就直接搽上肌膚囉!!
我今次就係搽左手指既份量,再補搽番多少少
就真係夠曬成面使用啦
如果有120g 分分鐘可以用到半年有多啦

真係對於我呢個懶媽媽,好方便
由其真係要哄訓教好易訓著既時間
真係有佢方便好多,最好就係阿仔訓教前
沖好涼,洗好面就可以即時搽野
咁就唔再怕Gogo 要陪訓既時候
我就乜都未整就已經訓死左啦


或者大家都覺得今次介紹既UGB 產品真係好貴啵
買曬兩套野,差唔多四千幾蚊,
不過認真呀,你係韓國既樂天聽說也是差不多
而家唔洗你搬番黎香港,直接係佢地既香港專門店就買到啦

仲可以唔明唔了解,或者想知道自己岩用D 咩
仲可以詢問店員,比起自己要搵代購係唔係安心好多?
如果大家有興趣購買既話,可以到UGB 專門店購買

UGB 專門店:
地址: 九龍旺角彌敦道608號總統商業大廈1樓148-148A號舖 (W Plaza)
電話:  2193 5189 
Whatsapp: (+852) 9791 9113
營業時間: 星期二至星期六 13:00 - 21:00 
 星期日 13:00 - 20:00
 (逢星期一休息)

UGB 官網:

UGB FB 專頁:


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!

Contact me: manman811@gmail.com
IG/FB 專頁: Angelbabyhome



留言

熱門文章