【彩妝】無懼炎炎陽光下放電♬三款不同功效的Bioré UV 底霜 ✿

成日話做阿媽之後一定係又殘又攰既樣
的確如果有時間的話,邊有媽媽想殘樣見人呀
早前Gogo 既兩歲生日活動,
好多時想靚少少同小朋友影下相
咁一定會點攰都揀化下妝出去既

不過亦因為近來既流感實在太強了,
我地既活動大多數都揀左係室外
但係要知道天氣真係又熱又焗
化到個妝靚一靚,但係曬一曬熱一熱
真係乜靚樣都冇曬呀,
但係唔比小朋友放電,簡直就係玩自己

咁有咩計仔可以又比仔放電,
而阿媽又可以靚少少見下人呢?
早前我地同年同月同日既兩歲生日會
就揀左係一個戶外農場舉行,
要知道戶外又熱又曬又空曠
真係要唔溶妝?真係要搵D 法寶

前排行萬寧,打算買D 防曬用下同埋蚊拍水
點知又比我見到呢個Bioré 又出左新野
見到係化妝品,當時有一刻諗
其實真係好少化妝,買黎都冇意思啦

但係真係望清楚D ,除左係底霜之外
佢既防曬度仲要幾高,真係當防曬用都係一件不錯事
所以我都忍唔住入手左呢一枝
Bioré 超持久清爽 UV 底霜
(建議零售價:HK$129.9/30g)


咁今次呢枝Bioré 超持久清爽 UV 底霜
有三款不同既種類,好似控油,亮肌同埋可以遮暇效果
而我今次就揀左係(Bright Up 亮肌)

當中成份主要加入了含珍珠柔粉:
可以幫到肌膚提亮膚色同埋令肌膚變得更有光澤
而當中既Bass 既顏色都帶有點係係粉粉地既顏色

而今次呢枝既Bass 仲有三大既功效,
除左可以令肌膚有光澤之外,
加上有持久貼服既效果,
本身佢含有雙重抗油持久配方
可以有獨特配方能吸收並阻隔油脂,
徹底解決因油脂分泌旺盛而造成的脫妝問題
 撫平細紋及毛孔,令隨後粉底的修飾效果更持久貼服
最重要就係防水耐汗

而另外第一下最令我留意既就係一定係因為佢當中既SPF度
因為佢除左有SPF50+ 之外
仲備有 PA++++,對抗光老化問題,
有效預防 UVA 所引起的色斑、皺紋及各種肌膚老化問題

最後就一定要講埋有時化妝前又唔夠水份,
而Bass更加蘊含多種保濕成份,為肌膚補充水分,
包括透明質酸鈉(比透明質酸更細,更容易吸收)

真係當係BB Cream 咁用都冇問題,
防曬度又夠高,岩曬而家咁既天氣
又岩我呢d 唔想個樣殘爆既媽媽啦

試左半邊面,可以睇到肌膚搽勻左後會有提亮既效果
真係有時太殘都可以搵呢枝Bass 頂一下

大約搽上一蚊既份量就可以搽既成面啦
咁樣搽番dd 碎粉畫番條眼線又或者搽番少少唇膏
咁就可以陪個仔去癲去玩去放電啦係唔係先?


當日生日會Keep 住溫度都有25度或以上,
仲要係勁空曠地方真係其實有D 熱到頂唔順
阿媽真係老啦,好彩就係今次醒目有用呢枝Bass
而家好彩臉仔就冇點曬黑之如,
不過媽媽既手腳就真係黑左不少,
但係面仔反而就真係Keep 住冇影響
媽媽要帶小朋友去放電,記得都要做足防曬呀!!


想了解更多今次介紹既Bioré 產品
可以到以下地方查詢
今次介紹的產品係萬寧獨家發售


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)

◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB PAGE找我 ◕‿◕
謝謝唷!
CONTACT ME:MANMAN811@GMAIL.COM
 FB:ANGELBABYHOME







留言

熱門文章