【食。屯門】屬於我的一人前台灣小吃★。屯門牛都食到鹽水雞啦★

最近在疫市中生存唔容易,由其是零售業,餐飲業的更加難
由其是小店的地方在呢個租金咁強既香港
真係要生存我覺得難上加難

而最近我發覺在屯門雅都既GogoMall 多了不少既食店,
而呢一間亦係我之前係D2 Mall 食過阿土伯鹽水雞

鹽水雞我都食過幾間的,大部都份可以雞加配料既,
然而係阿土伯既更加有特別既醬汁可以選擇
唔止再係辣同唔辣咁簡單

真心覺得食呢d 好似食車仔麵咁,分別係呢個係凍食,
加上比較多既台式食品,就好似甜不辣,百頁豆腐
唔係食鹽水雞都比較少吃到


在小店的櫥窗,都會有齊點菜紙內既食材,
或者係點菜時想不到吃什麼既時候,可以再看一下櫥窗的食材
(跟你們分享一下,甜不辣是我問人先懂吃的) 


分享一下,我有拍照呢一次的
我是選了一人餐,加拉麵,加多一個(食送)
醬汁我揀了芝士汁~

認真的,雞吃過幾家,它是吃的時候仍是蠻滑唔鞋(以外賣計)
甜不辣好好食,可惜它剪得比較少一點
青瓜粒配以芝士汁超夾的
另外拉麵我覺得連同鹽水雞是絕配,
如果你是打算跟家人分享,建議加多15蚊買多一個肉燥飯
因為當天,拉麵已經比我小朋友吃了大半,
幸好我自己再入手買多個飯者


不過我之前都食過多一次,
食個個全新套餐 $63個個,超推介的!!
因為佢絕對夠你一個人食飽的,
然而我極力推介它家的鳳梨,爽甜多汁,
再有下一次再試多一下它家的血米糕~

都係個句,它的配料比較細少一點
如果再多番少少就更好啦

阿土伯鹽水雞
屯門屯門鄉事會路112-140號
雅都商場1樓S65號舖
(GogoMall內)

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇







留言

熱門文章