【DIY】✿送給自己。閨蜜。情人獨一無二的味道 ♬Sharis.C My Perfume香水興趣班 ✿

每個女生,都想擁有一種屬於自己的味道
就如女生喜歡香水連同自己體香味,幻成不同的味道
即使同一枝的香水係唔同人身上都會有唔同既味道產生

然而我雖然唔係一個喜歡香水既女生,
但當有重要既約會我也會搽一下香水的,
但市面臨臨種種的香水是否你買既個一枝就是你喜歡的?
有朋友說過,她很喜歡溝香水用的,然而我覺得她的味道太奇怪了..

有冇諗過可以自己DIY 自己喜歡的香水味道?
我就自己整左一枝啦,想知係咩?
睇埋落去你就知架啦

早前我朋友就說,當媽媽也需要一個小MeTime 的,
所以她就帶了我去葵興的一所工廠大廈話同我去上堂
說好的就是Sharis.C 最近推出的My Perfume香水興趣班

自己揀選自己喜歡的香水味道,獨一無二,
一定唔會同人地撞味啦~要吸引喜歡既人,
你懂得選擇吧?

到達Sharis.C 的Workshop 時,每班最多是六人上堂,
而當天是只有四位同學仔,位置也算是鬆動的,
而枱面已為我們準備了黑色香水樽1枝,心意卡一張
禮物絨毛袋一個,仲有弄香水的燒瓶


既然是DIY 自己喜歡的味道,當然需要不同的香精嗎?
Sharis.C 家的Workshop 中擁有差不多100種的香精味道
而原材料更是在美國入口的,一定有信心既保証


由於有100隻味道,真係試到試到鼻都壞壞地呀,
不過Sharis.C 就教我地啦,如果覺得試味試到自己個鼻好似差唔多
就可以拎一下架上既咖啡豆清一清味道既

而當天亦係Sharis.C親身教我地,點樣整自己既香水
係唔係將自己鐘意d 味溝曬就OK?
唔係架,係完全有Step 仲要按比例去做


香水有分前調,中調,後調
唔同時間都有唔同既味道
咁點揀先岩呢? 點樣既比例呢?
平時街買既30ml 又點計出黎架呢?
係課堂上面真係完全比曬大家知道


而我自己就係揀左前調兩隻味道,
中調三隻味道,最後尾調一隻味道
每隻味道都是1ml,另外加埋其他既配料
溝溝埋埋就係30ml架,當中梗係唔係咁簡單乜都溝曬落去就得
係有技巧架,一枝靚既香水唔係咁易整成架


只需要比$380蚊,你就有擁有一枝專屬自己既香水
我的就是甜甜比較像糖既味道,而朋友的就比較清香,
帶一點像木的味道,每個人喜歡都不同的

現在只要講係我介紹的話仲可以享有九折優惠,
送給閨蜜的一份貼心既小禮物亦係一件好事
男生送比女朋友自己整既香水好過買左枝佢唔岩心水既禮物啦



#特別通知,因現在疫情影響
My Perfume香水興趣班將暫停開班
直至另外通知,如欲有興趣上堂的話可以留意
Sharis.C 的官方網站及FB  

The Scent Boutique
Whatsapp: 67655584
網址:www.sharisc.com
Facebook: @Sharis. C Beauty Shop
Instagram: @Sharisc_beautyshop
E-mail: sharisc.beautyshop@gmail.com

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇






留言

熱門文章