【食。荃灣西】✧超大份的酸菜魚 ❤下一次可以挑戰BB辣嗎? ✧✦


本身我係唔食辣既人,所以對於辣既食物真係可免則免
不過前排朋友聚會時,我地點了一次酸菜魚,
本身我都唔會掂架啦,因為對我而言好辣呀嗎,
但係原來呢一道菜真係令我一試難忘

自此之後,我就成日去搵酸菜魚去食,
今次我就搵到去荃灣海之戀啦,
食呢家廚十三老壇酸菜魚


呢家廚十三老壇酸菜魚,其實有不少既分店既,
不過吃都係第一次,店員帶我們在位子坐下之後
就送左呢一枝麥茶,我真心要讚一下
呢個麥茶超好飲的,由其吃酸菜魚時超Match 的!!!


今次我地點選左一份老壇酸菜魚(小) ($198)  
同兩份既小食


真心要讚一下,開頭在吃這店時,我已經打算要另外跟小孩吃其他東西
誰知在這店可以給我不。加。辣!!!!
真的令我有驚喜,我知道酸菜魚唔辣就唔係酸菜魚啦
但係總係有人食唔到辣嗎

不過最估唔到係,呢個所謂既二人份都好大份呀,
我地就加左豆卜及寬薯粉 各加$28


酸菜魚選用了鮮鱸魚入饌,魚肉唔會個種好細塊之如,
仲要勁滑同埋啖啖肉,連小孩都連吃幾件呢
魚塊連帶酸菜魚的湯,很惹味同時會愈吃愈多


記得我說加了寬薯粉呢? 我真心推薦,
吃酸菜魚時一定一定加這個,
因為這個寬薯粉很入味,連帶湯品時吃很好吃的
然後加埋魚塊吃時超惹味


剛剛就介紹過,我都點左兩款小食,
其中一款是蔥油撈豬肚 ($88)  
豬肚爽脆彈牙,煙韌有口感;
把花生粒、芝麻及芫茜與豬肚拌勻,
食落香口又唔油膩,送飯一流!
(同樣都係可以走辣架)


然後呢個小食,名字好好笑的
它叫"正經的雞被撕了" 
簡稱係"手撕雞"

我好欣賞呢碟小食係佢真係成碟都可以清碟
當中既手撕雞唔係話份量真係好多
但係真係冇骨係碟底,
同埋佢係微暖的,可以浸一浸係酸菜魚d 湯更加惹味


今次我地一家就食得好足夠,
由其對於我呢D 又食唔到辣但係又好想食既人真係好岩
雖然對於爸爸而言,因為他是吃到辣的人
佢就話冇咁惹味,始於少左一份辣既;
對我地而言就好足夠啦,不過或因為它家既香料需要多油份去煮
感覺有點油膩感,不過飲用麥茶後也消濟不少的

是日介紹:

廚十三老壇酸菜魚

荃灣大河道100號海之戀商場3樓3017-3018號舖


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇
























留言

熱門文章