【食❤ 旺角】工業風的樓上Cafe ❤ 超推介隱世的西班牙菜 。★。


之前成日唔明同事話,佢唔會離開自己住個區
好少再出去行街睇戲食飯,
但係直到今年九月之後,我開始明白點解同事話唔會出城啦

自從升小之後,無數既評估考試默書功課
從不間斷地係呢大半年入面存在
最近係呢個第一次既聖誕假期,
我就帶埋小朋友出下城行下

今次出去行街之時,有朋友介紹左一間佢話
私隱性超高,我諗如果有明星想去靜下都未必有人發覺
講到咁特別? 仲要係旺角既鬧市入面
呢一次我地就去左旺角金雞廣場附近既一座唐樓
見到7-11 旁就有呢個招牌,
係一路上樓時都會見到呢間餐廳既名字
店鋪位於一樓,不過它的旁邊就是有一所賓館
所以在門面會有指定不是賓館的標語(笑)


在按下門鐘後就等待有店員為我們開門,
進入店後就發覺整個店也是走工業風的裝潢
簡約感很強,但是光線很充足的

在坐底後,我就覺得...如果我上來看書應該蠻開心的
今次我就坐在窗邊,可以在吃東西時望一下街景蠻不錯的


先來介紹一下這一款是聖誕的特別菜式
墨西哥辣椒南瓜湯 $78

平時南瓜湯應該喝不少,但係有冇諗過加入墨西哥辣椒?
我本身不是太吃到辣的,開頭都諗緊我會唔會飲唔到呢?
但係估唔到係本身南瓜湯好香甜又Creamy
加上湯頭的濃稠度高,而店家亦標明
「無肉無忌廉使用」,素食朋友也可以放心食用!


而湯既辣求比我預期中低,起碼我可以飲用到,
南瓜味,墨西哥辣椒味有不同既味道層次
辣度比想像中低,但足以提升了整個湯頭的味道層次;
搭配粟米脆片跟烤得香脆的墨西哥薄餅,口感增加了不少


西班牙烤洋蔥薯仔5‘’ Spanish Omelet $115 $115
朋友話,如果你去食西班牙菜,但係唔點呢個蛋餅,
就唔好同人地講你食緊西班牙菜呀

所以就點左這個原味的蛋餅,蛋餅即點即煮
配上芝士醬蕃茄,切開蛋餅除左有熱辣辣的蛋餅外囉
仲連同一層層的薯"片"加埋蕃茄既Fresh 感
整個蛋餅好有層次,只吃這個也已經好夠飽呢


我們點了這兩款飲品,本身想給少爺飲用熱朱古力
誰知他就是要飲我的
Virgin Sangria $60
呢杯係紅莓水果酒,雖然係話水果酒,
但係其實係無酒精飲品,反而充滿水果香甜
少爺把杯中的生果吃光光呢



最後真的真的要特別介紹這款甜品
少爺說香蕉他不愛呀,又唔知咩黎呀
最後成個甜品差不多他一個人吃光

MOBIN香蕉朱古力醬甜脆餅 $108
Banana Buñuelos with Ice Cream」
唔講唔知Buñuelo 通常都係聖誕節或者齋戒月嘅時候食,
係剛剛既聖誕節食就最岩啦,
Buñuelo 係一種 油炸嘅 dough fritter,比西班牙人🇪🇸統治過嘅地區一般都有得食
呢度嘅 buñuelo 焗到鬆軟脆脆哋,連埋雲里拿雪糕同埋香蕉
少少暖既buñuelo 連埋朱古力醬食好特別
夾埋雪糕同香蕉,唔怪得少爺食得咁開心啦~


係生活上有點失落時,也許可以在這兒冷靜一下
沈澱一下自己的思為,或者可以有更好的路要走吧?
這兒真的很舒服,不會聽到嘈雜的車聲
鄰近麥花臣球場,有時打完波或者可以上黎Chill 一下也蠻舒服的

溫提一下,這兒不做Walk in 的,
記得要先預約唷!!
 https://inline.app/booking/mobin?language=zh-hk


是日介紹
Mobin
旺角洗衣街37號1樓

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇

留言

熱門文章