【食。屯門】✧✦回來變得更加不一樣❤ 一百元內享用法國餐✦✧

最近我發現屯門多了不少新食店,
今次想跟大家介紹 Delifrance Bistro,
曾經它都好像係差不多的地方開店過,
最近它再一次回歸屯門區囉!!

今次我襯少爺又要考試前,
比佢同我都一個小小休息時間,
所以我就揀左這兒同佢享受一下寧靜既環境


當天我們在門口等了一下,就由店員安排了座位入座,
由於我們放學後才出發,所以入座時就有下午茶及午餐可選擇,
所以就點了一款午餐,一款Tea Set


這店的座位很闊落,即使是Girl Talk 也好
朋友們聚會也好,就不會太打擾其他的客人
最重要的是,連我家少爺也說,
店員們大部份都是對小朋友很友善的,
會主動跟小朋友傾計同玩的(抵讚)


先介紹我的午餐
烤新西蘭草飼牛柳有機磨菇藜麥飯(或白飯) $98


我很欣賞它的藜麥飯,開頭諗住會唔會好難入口呢?
但係磨菇汁配以藜麥飯,每啖米飯都充滿了醬汁
加上粒粒的磨菇配以米飯超好吃的!


開頭我就諗,d牛柳好似好生咁,
其實牛柳煮成五成熟,
 雖然看起來是粉粉的,但它的口感都算嫩,
沒有筋亦容易入口
同時亦很細心地均勻切成一片片

我很欣賞這道菜式,牛肉滑,飯粒分明,
最重要係吃得健康呀嗎


另外我們加購 +$28黑松露薯條  及+$16 鮮熱果伯爵茶一壺
水果茶內有少量水果,如橙奇異果片等等
曾經我很怕這茶,會弄得蠻酸,
但此家味道恰到好處,
有水果的微酸,亦有輕微的甜度
未知是水果好的關係?
一壺的份量大約可以飲用到兩杯
亦可以有添水服務 ,
如果真係約咗朋友嚟聚會的確係一個不錯嘅選擇


另外這個是黑松露薯條是少爺指定要點的,
薯條應該係即叫即炸起,
送到時仍有陣陣的薯條香及熱辣辣的
(個人認為可以點上Tea Set 的雞翼薯條餐)

份量屬於小吃類,不算太多
(加購價而言少貴)


另外我們也各自點了一款甜點,
先說一下,這款是士多啤梨拿破崙
都是跟餐 +$38/件
(除了士多啤梨外仍有芒果的)

這份士多啤梨拿破崙有三層,
酥皮尚算鬆化,最令我驚喜係佢哋嘅cream唔算好甜,
加上每一層也有數粒士多啤梨
絕對是餐後之選


而我家少爺,一來就已經看中了這款甜點,
它是法國牛角酥窩夫配雪糕·
迷你朱古力蛋糕及焦糖爆谷 $68
配餐飲 七喜一杯

這甜點的味道是如何,我不能去分享
因為當我想享用的時候,
他已經把整個甜品吃光了
我曾經嘗試過一件窩夫,
跟雪糕冷熱配合很好吃,
所以我只可以說窩夫配雪糕(一小件)
是好好吃,雪糕好夠凍
其他的,少爺說好好食,但係好少唔夠喉...
媽OS : 成碟食曬...仲唔夠喉..


最後大少當天很滿意媽媽的安排,媽媽也很滿意這場的Tea 
我們已經打算當要獎賞的時候,
這兒是我們考慮的地方

是日分享:
 Delifrance Bistro
屯門屯隆街1號錦薈坊3樓316號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

留言

熱門文章