【食。屯門】▌想食印度菜唔洗一定要去尖沙咀 ❤ 來王子廚房都可以吃到▌

每當一個學習階段完結後,認識既同學都有機會各散東西
而係疫情下,小朋友既相處實際都唔知有幾耐,
係成個幼稚園時光入面,真真正正番學既日子都唔知有冇一年

加上移居潮既關係,都有不少既同學仔移居左去外地;
有一些同學亦轉校等等.....
最近有個剛去了外地的同學仔突然快閃回來了,
當然即刻黎個小聚會,比班同學們開心聚一下;
我們當媽的就當然講一下,我們升小後的怨氣吧~

雖說住了這兒不短時間,但係到這兒真的比較少一點,
搭車都會經常經過,但係食野就係第一次,
朋友就為左我們先Book 定枱,所以當天一入鋪就有位了

今次我們點了幾款食品,前菜先有這個
招牌沙津(雞胸肉) $132

我們是看到其他客人點了,即刻覺得好吸引呢,
呢一份沙津感覺好Fresh ,利用不少食材擺放一座山咁樣
主要當然有雞胸肉,菠蘿,青瓜條,紅椒及沙津菜等等
加上有一些蕃茄仔,沒記錯是有一點黑醋
真心好推介,有機會必定要試!!


由於我地起碼有四個小朋友,所以我地決定叫了兩款Pizza,
首先有呢一款 三文魚希臘薄餅 $125
小朋友好喜歡呢一款呢個薄餅
蕃茄,三文魚,酸油奶,水牛芝士等等...

我地好欣賞呢一家既薄餅,係手工製,
所以餅底又唔會太厚又或者似日式咁薄

同埋薄餅一上枱已經好香噴噴,不消一下,
小朋友們已經把碟捧上,連我們當媽的想吃一塊也難了
可以了解它家的薄餅真的很不錯呢

由於媽媽們也沒有吃過,所以我們也點了這一款
招牌精選Pizza $118
意大利香腸,雞肉,火腿,青椒菠蘿等等...

香味上跟三文魚的差不多的,但係這個感覺比較像至尊Pizza,
不過手做Pizza 就真的不一樣的,皮薄餡好,
不過小朋友就比較不太喜歡這個,媽媽們吃光光了。


另外再點了這個墨汁海鮮意大利飯 $116
又係好讚一下呢個飯你睇佢表面真係好普通者
但係佢既海鮮餡好足料,有魷魚有蝦,有青口好似
同埋味道唔會偏咸,唔會成日要飲水

由於小朋友們話唔夠食,我地另外仲有點了一款肉醬意粉
味道也不錯的,不過帶有一點小辣,小朋友們未必吃到
但係我地覺得佢不論係意粉定飯都好好食
我都打算自己一家再來吃一次,不過人多好似可以share 多d 野食咁


是日分享:
王子廚房
屯門青山公路351號彩華花園地下32號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇




留言

熱門文章