【食 ❤ 太子】✿跟朋友/小情人悠閒地Tea 一下 ♬鬧市中靜靜的Grove Cafe ✿


有一段時間,我好希望可以有時間同朋友出去食個Tea飲杯咖啡
好想唔洗再湊住個仔周圍去,
好想就係自己一個抖一下,
不過近來反而我覺得我慶幸我有一個小暖男在身邊
因為他可以幫我拍照,教我擺Pose,同埋陪我去食野

在剛剛的除夕,我們在西九打完卡後,打算接爸爸收工
在路途中,我地就誤入左呢間Cafe 店
看到櫥窗的客人吃的蛋糕蠻吸晴,
就即刻問小情人去唔去食蛋糕
當然甜野,蛋糕點會抗拒呢? 


它家既Afternoon Tea Time 時間好似係14:00/14:30左右開始
我們當日去了吃兩款T1 是日精選蛋糕
價錢為$40-88 ,價錢合理唔算太貴
它家是以先到收銀點餐後,拿回牌子到自己位就會送上


店鋪不算太大,近街邊的窗口位置大約有3張四人枱,
而家店內就數張小圓枱,都好岩有時同朋友短聚吹水
而當天我們很好運,有客人見到我帶著小朋友就給我坐
近街邊的落地玻璃的位置,由其當天的日落時間
那個陽光真係打卡超棒的~

先介紹這一款的軟朱古力蛋糕 $40
配熱朱古力鮮奶 (另外$7)


它是軟朱古力,所以在切下去時不會太實,
朱古力味太甜,連同穀物脆脆,多重口感味道不錯
小孩把我的蛋糕差不多吃了大半,
他指這款好吃,味道他喜歡的


本身只打算搵個地方坐下,好快就會食晚餐,
所以就打算點一件蛋糕,但係剛剛的朱古力的蛋糕
我只吃過了兩小啖就沒有了,
所以我再自己點了這一款的蛋糕

它是軟朱古力,所以在切下去時不會太實,
朱古力味太甜,連同穀物脆脆,多重口感味道不錯
小孩把我的蛋糕差不多吃了大半
所以最後我們再點了多再吃多一件蛋糕

同樣都係點選了是日精選蛋糕
雜莓批 $40 (此款需要另加$5)
配上餐飲黑咖啡


這個蛋糕配以不同的莓果,
酸甜交替,連同黑咖啡非常之夾,同樣帶上不少的穀物脆脆,
不過小朋友就唔太喜歡啦,佢話太酸喎
但係我自己比較喜歡這個蛋糕多一點,
也許莓味的配合,但蛋糕質地沒什麼太特別的



由於這次到店的感覺不錯,我也有約了朋友來二訪
今次我們也是在Afternoon Tea 時間來

今次我們都是點了二款不同的食品

同樣都是 是日精選蛋糕 -蘋果批 $40
這一款蘋果批只可以說沒什麼特別,
也就是又不像我們想像的蘋果批的,
不是不好吃的,只是不跟我們想像的一樣而已~


另外我們再點了這個
T2 香蕉雜莓蜜糖法式多士 $42 


多士是以燕麥麵包為主,配以香蕉做餡,
在麵包面都有數粒雜莓,
味道上我們覺得OK啦,唔算係驚為天人
但係真係當一個Tea Time 都幾好既
不過有時唔太明點解佢樣樣蛋糕同多士都要殼物片


朋友都話如果想搵地方坐下傾下計都幾開心既
蛋糕方面就未必合佢心意,
不過二訪過後,我暫時未必再回頭住,
或者我再會找一找其他的Cafe 再坐一下

是日分享:
Grove (始創中心)
太子彌敦道750號始創中心地下G29號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇











留言

熱門文章