【食❤ 元朗】大大個手打漢堡包 ❤ 超推介元朗誠意小店Masam 。★。

有一次同朋友去完農莊玩完之後,經過呢間店,
佢都話有機會一定要過黎試下,因為真係幾好食架:
但係因為佢主打係外賣,所以我地幾個小朋友就冇機會食到啦

係早排同少爺去公園玩之際,望到呢間鋪名咁熟面口既?
原來它家搬左鋪,唔係元朗廣場啦,
仲有多左位置可以坐tim ,
一場黎到又點可以唔試下先;所以就試下它家既漢堡有幾好食先


除左主打既手打牛肉漢堡外,仲有熱狗同埋小食,
仲有幾款小食可選,差不多都有二十多個款式可選呢,
加$25套餐有小食同埋飲品


今次我地就叫左兩款手打牛肉漢堡,
當然有我極力推介既鵝肝牛肉漢堡及燒菠蘿牛肉漢堡 


先來推介這個 鵝肝牛肉漢堡配紫薯餅
先說一下它家的鵝肝,店家把鵝肝煎得表面又香又脆面,
慢慢的咬開時,卻有汁液連同牛肉一同吃
鵝肝嫩而不油膩,芝士半溶的配合了大大塊漢堡扒
整個滋味實在太棒了吧!!

另外要說一下紫薯餅,其實炸得剛好,不會皮太過厚的問題出現
紫薯內餡不會太濟,但係當下吃了漢堡後再吃它就有一點over 
浪費了它...可惜


另外就有燒菠蘿牛肉漢堡 
這個又是不得了的,
除左有大大塊的手打牛肉漢堡之外,仲有原片菠蘿
既可以有菠蘿解膩,仲有啖啖肉連同芝士蕃茄生菜,
整個口腔也是很Fresh 的呢!!



這個是跟餐配的薯條,我們沒想到是那麼多的,
(套餐另加$15) ,由於吃漢堡也令我們吃飽了不少
最後這個薯條也只是吃了一半,
不過要點的話,記得要先吃它,
吹冷了沒有這麼的好吃的


真的要說一下它家的手打牛肉,好足料,
肉汁每咬一啖都是爽口好吃的,沒有太乾的感覺
不過坐位不算太多,有機會我反而想試它家的意粉,
好似蠻不錯的,吃兩個漢堡對我們有一點太多

是日介紹:

MASAM (利發大廈) 

        元朗仁樂坊5號利發大廈地下D號舖


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇

留言

熱門文章