【食。元朗】媽媽的Me Time 時光♬又可以打卡又可以Chill 一下的Cafe ✿

做左小學雞之後,我覺得我跟少爺之間既關係,
好似變得有一點變差,主要都是功課問題,考試問題等等。
最近我又在找地方跟他去試堂一下去學習等等...

最近我又找到地方去試堂,在等待放學的時候,
我看到這一間的Cafe 超吸晴,正正係試堂附近
當然比自己去Chill 一下啦


今次講緊既Cafe 係Rainbow Bistro,
係入去坐之前,我都上網都留意一下呢間有咩咁特別先
其實呢間Cafe 係是一間揉合美食與咖啡的本土代表之一
聽說這裡還有一位比賽咖啡師Hinson會駐場手沖咖啡。

店內設計跟店名好Match 的,在外邊有一大幅的Rainbow Wall ,
最重要是這家是可以帶同毛孩們一同吃東西呢
呢間Cafe 都幾闊落,最重點係打卡位好多呢~
最喜歡係呢個位,不過我少爺唔肯幫我打卡~
唯有下次約朋友再拍過


我覺得Cafe 裝修不錯的,有一個很好既大窗,令陽光透入Cafe 內
加上有一幅又係好好打卡既彩虹牆
當日未到Lunch time 所以人不多,
誰知在坐坐下的時候,人多到坐滿這相的座位


簡單介紹完餐廳的環境,就介紹一下它家的餐單
有全日早餐,肉類,漢堡,意粉及酸種麵包等等,
價錢上跟平常的Cafe 差不多,
而飲品仲可以每杯-$20 。


首先先介紹是給少爺既,
卡邦尼意粉 $88 

個人認為份量不算少,女仔/小朋友吃絕對足夠,
醬汁不算太多,跟平常在西餐廳吃的差不多
味道也不錯,不過不能多吃,太膩(笑)


要打卡嗎,怎少得一杯打卡既飲品先得架,
我就點了我既最愛 caffè latte (鮮奶咖啡)
店內既咖啡杯不是平常見到的咖啡杯,
顏色很配合整個Cafe 的環境


這個忌廉芝士煙三文魚酸種麵包 ($78)
我真心要推介比大家,
這個酸種麵包,未必大家接受,
但係我自己蠻喜歡的,首先要說麵包是有一點像穀物包,
而它家的煙三文魚是蠻多的,我自己覺得起碼有3-4塊的
最底底的忌廉芝士,記得不要單獨吃唷,
要配合三文魚跟沙津菜一起吃,如果唔係就會覺得很濟胃囉



最後這個主菜,真的不得了!!!
這一隻原隻燒雞,真的令我估不到
真的如果我知道是咁大隻的話,我應該不會再點其他的

特式烤慢煮雞 $148/隻
這一個是必點的,超推介!!


平時在餐廳吃雞件的話,我真的只想吃雞腿的部份,
因為我不太喜歡吃太乾的,太鞋身的雞肉;
但係今次呢個值得等待的;

由於佢係慢煮既關係,整隻雞件既肉都係Keep 住好嫩滑
即使我平時最怕吃既雞胸也好,都係滑嫩
同時又夠juice ,真係兩個人食也夠呢


今次這個Cafe 我真心很滿意,雖然位置不算好大街大巷
但係我覺得它家做到寵物可以一齊享用,
當天我們也看到不少騎單車的人仕入來享用,

如帶同小朋友享用的就只有朱古力的,
未必有其他的飲品可以提供。
但係真係來Chill 一下就真係非常之好了

是日分享:

Rainbow Bistro

元朗宏業南街22號虹方地下1號舖










留言

熱門文章