要吸引金秀炫既注意 ★ 先由Angel Aqua 打造天使肌

夏天,我最怕既天氣!
因為天氣熱會令面部油份擴張,毛孔就會更加大

即使化妝可以遮到但係如果對比其他韓國女生就冇得比啦
今次我想為大家介紹一款精華液,呢個精華好"的式"仲好特別
呢個精華就係全新韓國品牌Beyond 中 Angel Aqua 系列

《天使水份精華液/Essential Serurm》



或者你會問究竟有幾特別呀,咪又係精華一枝
其實呢枝精華有七無
,呢七無分別就係
無酒精
無油粉
無沉澱物

無添加色素 
無動物成份
無化學性防腐劑

而家個個都話驚佢有呢樣有個樣,但係而家有呢七無既野,
你會唔會對呢個韓國品牌有更多既信心呢?
不如等我介紹下呢枝精華先~
今次呢款精華同平時個d 有dd 分別~
就係佢有分兩層架~好似個眼部落妝液一樣~
不過佢有個好好既設計,就係有個塞可以保障番衛生問題
不過我發覺係用左第一次之後~係塞唔番入去xd



係用之前記得要搖勻佢先~唔係呢個精華就真係得物冇所用啦~
我自己就將佢搖左兩下左右啦~之後佢就會變左右下圖咁
搖勻左之後就會見到好多粒子係樽入面咁,
同埋未搖個陣真係差好遠~



倒出黎都要有技巧架你又知唔知
不如睇下我既示範先啦
如果你打直咁倒啦,都得但係超慢同一定要"登"



如果打斜呢,就會倒得快dd 但係佢個口真係太細,所以我都係用番"登"既方法



再睇下佢既質感先啦~我一開始已經講過佢係冇色素存在
所以其實係手上你係見唔到有任何色水係手度,
但係佢真係一查落皮膚度就會見到好似好油淋淋咁~
不過佢真係吸收得好快~仲有一陣陣好香既檸檬香味



係用呢個個陣,我唔係一下就即查上面度,
我會先將擁有精華既一面,雙手合十讓雙手既溫度令精華輕微加溫,
再把雙手輕輕掩面再加以按摩,唔洗10秒精華就可以吸收完成啦




當使用於面部時,絕對唔係因為精華有油份而令面部皮膚油淋淋~不過呢個精華都係比較岩番油性肌既朋友們,
雖然佢吸收得真係好快仲好Fresh 既味道~
但係我發覺就係如果我長期係冷氣房工作,使用此精華絕不會出現油光滿面情況
但係如果我長期係冇冷氣地方,就會到中午已經滿面油光,所以我也不知是我皮膚出現問題?
但係有樣野我真係幾唔鐘意,唔知點解每次用完枝精華之後都會成樽野油淋淋
佢係面個陣係吸收得勁快,但係係手上面就做唔到咁樣XD
最後都比大家睇下我用左之後既對比啦,先看左上圖右上慢慢地轉為右下做終結
但係我真係好鐘意佢好Fresh 既味道~但係唔知點解佢會咁油既?



如果你亦係油肌性朋友,真係推介你用呢款可以平衡水份及油份既精華
全線Sa Sa 有售,另外它家也同樣有出售同系列既面霜,
面霜是適合任何肌膚既朋友架~有興趣歡迎去Sa Sa 睇下

另外因為8月份係小妹既生日月,我將會有幾份小禮物送番一路都支持小妹既朋友們
雖然唔係咩貨Size 禮物,但係希望大家都會鐘意
參加方法好簡單~只要你睇番以下既網址就知點可以得到架啦
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=312791528817005&set=a.202312866531539.43863.201619409934218&type=1&theater¬if_t=photo_comment
快d 黎參加今次既小送禮啦,如果人數較多既話我會加碼架!!仲有4日就完架啦~



希望你都喜歡我今次既文章,有任何問題歡迎留言比我詢問架~

如果你有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like
如果你有微博,都請關註我: 
 http://weibo.com/siuangel 

    














 

留言

熱門文章