夏天我愛食雪糕 ★ 我的面仔要食雪葩◕‿◕

仲有冇印象小妹早前參加左Caudalie 既Blogger Event?
除左有好好味既野飲~好好食既雪芭同野食之外
仲有介紹左最新推出既
Vinosource 保濕系列

而小妹都有幸可以試到呢個系列既其中二款產品
包括就係"葡萄籽雪芭保濕面霜" 同埋"葡萄籽保濕噴霧"



首先先介紹一下係Best Seller既"葡萄籽雪芭保濕面霜"
其實for 所以肌膚使用,但係敏感肌用既話就更好tim



呢枝面霜有40ml加上係法國制造,完全有品質既保証~



另外佢既出口處有一個好好既保護層~
如果你從未使用過絕對唔會因為令空氣接觸到
影響到產品既本身質素




再睇下佢既質地係點先架先~
佢係以白色好似雪芭狀既質地~
推勻後就會令皮膚充滿水份




其實我覺得今次呢個面霜既盒係有d 特別位架先~
平時我地d 護膚品可能係個盒入面仲有張說明書教你點用~
或者係專櫃都有Ba 已經教左你點用件產品~
但係今次呢款
Caudalie 係盒入面已經講知可以點樣用佢地既產品



仲有呀,Caudalie 好貼心咁教埋我地點樣用面霜去按摩個面仔
原來用面霜之前係雙手加熱加慢慢由面豬丁,
先慢慢係額頭按摩~最後先按條頸




好啦....講左咁耐口水你都可以睇睇下熄左囉~
希望你睇到呢到仲係睇緊既話~
係時侯試下上面睇效果啦嗎~~
睇左佢係我面上面~你覺得似唔似d 我將d 雪芭查左上面呢xd



我查呢枝面霜之前係有查精華架,不過唔知點解我一查勻左d 雪芭之後,
竟然會拿左一拿~不過冇紅~亦好快冇拿既感覺~
朋友話我可能近來嚴重缺水~或者我面仔哂傷左~~
不過打後一路用都愈黎愈冇呢個感覺~
睇黎我兩樣都有d 啦真係~~緊急修護嚴夏既哂傷~舒服舒服~~




好啦...講完緊急修護皮膚~唔知你係唔係做緊Office 既朋友仔,
我係自己Office 必有幾寶,爽膚水~Face Cream,同噴噴水~
仲有Hand Cream 同止痕油~所以我張"木台"都真係幾多野


之前我木台面真係有枝噴噴水~但係噴完個面仲乾~完全冇保濕效果之後因為個倉真係好多塵,所以未到Lunch 我個面都可以抹到黑色既塵埃所以我冇再用噴噴~反而用左呢枝可以話既保濕又做爽膚既水



雖則佢抹左我面上塵埃,不過面仔抹完都會有d 乾乾地~
不過今次我仲有呢枝"
葡萄籽保濕噴霧"



呢枝噴霧標明冇酒精成份,仲有白葡萄成份tim~
一枝入面有75ml~($90枝)




呢枝噴霧即使化左妝都照可以用,冇化妝就仲方便啦~
記住離開大約20cm 距離向臉部噴出就可以囉~
按制形式~唔會好難按~由其食飽飽個陣,噴一噴~就可以精華番哂啦




冷氣房必備之物~即時令皮膚保水亦保濕~
噴完都唔會乾爭爭~




小妹絕對最愛呢個品牌既產品,因為除左佢敏感肌都可以使用,另外佢既成份真係絕對保濕~又可以做到緊急修護品牌又係法國好出名,知道佢地一條Line 真係用左幾多年先會做到出黎好用之品,小妹絕對推介~
雪葩般既Vinosource 保濕系列 
唔知你對於今次我介紹既產品有冇興趣呢?
有興趣既話,記得到各區Sa Sa 選購啦

P.S. 係影呢個噴霧個陣真係好好笑,
因為我要係Office 影相,又要不斷咁噴自己個樣
又影出黎睇唔到,最後我足足噴左四次先可以收貨~
攪到成木台都係水~又驚經理見到我係度做呢d 野xd
所以真係好用心既影,又打既一篇文~
希望你地每一位也會支持小妹啦~~~



























另外小妹專頁開通了,喜歡我的文章給我一個Like
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^
快d 送我一個Like 啦~

     








◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome 
 


















留言

熱門文章