明知蛇有毒,偏向往蛇處走。因為我有DREAM SKIN 韓國醫學級美容系列

人地話蛇蠍美人即係形容一個女性好靚卻好似蛇或者蠍子一樣咁惡毒
但係而家既護膚品愈出愈奇怪,之前有蝸牛,而家有人胎~
今次我遇到既仲有係蛇毒tim~唔知你聽到蛇毒會有咩感覺?
認真既,小妹收到呢件產品既時候心諗
"死啦..會唔會出事架?會有咩問題架?會唔會敏感架?"

但係係我諗緊仲用唔用既時候,我睇到Queene 陳敏莉小姐介紹緊肉毒菌既問題
佢話肉毒菌1克可以殺死九萬人,但係少量既可以改善到斜視問題
所以既然QQ 都話少量冇問題,我都覺得蛇毒都應該冇野卦?

好啦...一於介紹番今次既主角
紅蔘/蛇毒血清蛋白精華原液



標明功效媲美注射肉彈桿菌Botox?
其實事實上蛇毒又係咪真係咁恐怖?
事實上係....「蛇毒」是指護膚成分類蛇毒血清蛋白樣肽(SYN-AKE)
它的化學結構和毒蛇的血清相似。
SYN-AKE的活性作用方式如同蛇毒和肉毒桿菌(BOTOX)一樣,
也是通過阻斷神經肌肉收縮的傳導信號,
幫助抑制肌肉神經收縮,達到抗皺、滑膚的效果




介紹下呢個精華係點樣架先~
有別於其他既精華~因為你平時見到泵裝既精華~
都唔會見到有個蓋比你
不過個人認為好似有d 麻煩~因為佢都真係幾實~
所以我第一次開個陣都攪左好耐xdd



再睇佢枝內龍係點架先~~
同一般既精華係一樣都係用玻璃管式




而佢地既精華真係試白色為主~
但係好重既中藥味~唔鐘意中藥既朋友你地要留意



不過佢地既精華真係堅水水水水~~好快就已經可以吸收哂~
最重要絕對係唔係淋痴痴~是清爽的,夏天用都唔怕~




睇完手仔睇面仔~但係唔知點解查完好似d 毛孔仲大左~
睇黎我真係要早d 訓啦-口-



除左睇落好毒實際係好野既精華之後~
當然要介紹埋我呢排成日講~Mask係可以日日敷架
今次介紹下星期一至星期五~可以敷d 咩Mask 啦
因為我有"5天幹細胞活膚面膜組合"



首先第一日可以敷既Mask 就係"幹細胞蛇毒血清嫩肌面膜"



而佢地主要既成份同功效就係以下啦~
雖然d 成份太恐怖不過可以抗衰老~
成份幾恐怖都唔緊要啦xdd



左而第二日就可以敷呢款"熊果素幹細胞美白面膜(3D)"



而佢地既成份就係如下,主要可以幫助改善面部抑制黑色素形成,
仲可以改善膚色暗啞問題,做番一個白雪雪既皮膚~



你又知唔知佢點樣3D 呢?等小妹為你拆解啦~
從來未試過敷Mask 可以真係見得下人xd
我似唔似龍小菌~但係佢真係靚好多




點為之3D 呢?因為佢既設計唔係一個平面形式
佢真係好似個面形咁一個兜兜咁,
不過張Mask 都真係幾大張~所以有d 位會飛起左~




由於我完全唔記得影前後既對比-口-
我比張敷完之後既相同埋我用左呢部都唔知準唔準既機測試過,
真係相差好遠~同埋敷完真係好舒服~
我自己就完全冇洗左查其他野就直接訓教啦~




輪到第三日啦~今次唔敷面Mask,
我地敷Eye Mask"全效草本幹細胞o者o里眼膜"




呢個Mask 岩哂我呢d 成日要捱眼既人啦~因為可以舒緩眼部既疲倦,
仲可以修護眼部周邊既柔嫩肌膚,改善大家都唔想見到既紋~




而呢款Mask 就好水好o者o里~但係拎起手都唔係易事~



攪左一輪~終於放到上去眼度啦~但係都比我整爛左dd
不過真係好涼浸浸~仲好鬼舒服~




睇下有冇即時既效果先,我自己覺得佢真係可以即時改善到眼紋既問題~
起碼睇相真係有即時既效果出現番
















好啦~睇下第四日又要用咩Mask 啦,
今日要用上"蜂王漿/蝸牛幹細胞面膜"



而呢款Mask 主要係可以將水份打入肌膚底層,可以促進血液循環,
仲可以分解埋皮膚底內既毒素,改善番肌膚既質素tim 呀




好啦....去到呢個Week 最後一日要敷既Mask 啦,
佢就係"V型緊緻紅蔘幹細胞/肉毒幹菌面膜(4D)"



認真聽到個名都真係驚~肉毒幹菌Wor,
雖則QQ 話左少量唔會出事仲有幫助o者~但係都會驚架嗎,
而今次呢個Mask 仲係4D Mask 因為佢有掛耳式,
除左可以促進面部血液,仲可以通到淋巴排出毒素
最重要係可以擊退面腫既問題~要V 面就係咁簡單




只要一星期入面敷足五塊Mask ,敷夠四個星期你個面仔仲唔靚絕全九龍?

小小總結:小妹雖然冇乖乖地用哂五塊Mask ,但係真係有日日用番枝精華~
我相信有不少朋友一聽到蛇毒,肉毒幹菌真係會卻步~
但係現今社會所有東西都愈出愈奇怪~但係功效卻令你估唔到,
加上今次係韓國醫學專科研發出黎,相信價值更有信心!!
唔知你又有冇興趣試下我今次介紹既產品呢?
如果有興趣既話可以到萬寧選購,
                                               "紅蔘蛇毒血清蛋白精華原液" $159/枝                                               "5天幹細胞活膚面膜組合"  $99/盒(5片)

擔心唔知d 面膜會唔會敏感?又唔知係唔係真係咁好用?
小妹有旬野講你知~只要你而家Like 左Dream Skin 既FB 專頁
當然最重要係Share 去自己既Wall 度啦,就可以上佢地公司
領取Mask 一塊~名額只有五十名~由24/8~23/9
各位係觀塘做野既朋友仔~記得快d 去拎啦
但係去之前記得問左先~因為佢要預約架
詳情可以望下呢度
希望大家都可以試下韓國既正野啦









另外小妹專頁開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^
快d 送我一個Like 啦~

     








◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome 
 

























留言

熱門文章