飲落肚既蕃茄?仲可以美肌既蕃茄。咪就係萊菲得美肌飲

現今社會,美肌飲或者已經唔係一個陌生既名稱
由白X仕開始,Cxxxxx BB ~今次我試飲呢款
"萊菲得美肌飲"
仲要試足三十日~唔好講笑~我拎番屋企個陣都已經想死

究竟呢字咁重既美肌飲究竟係乜家伙呢?



其實呢枝萊菲得美肌飲原地係韓國,韓國化妝品或者你用得多,
究竟美肌飲又如何呢?佢一枝入面有

含有5000m蕃茄幹細胞及膠原蛋白的美肌飲料,
可修護補充肌膚,解決乾燥、暗啞、色斑、毛孔粗大、鬆弛、皺紋等肌膚老化現象
每次美肌飲都足足有50ml 一枝呀





再睇下佢地既成份先啦~~



然而它的主要成份包括以下:

蕃茄幹細胞:抗老、抗氧、抗癌、增強免疫力

魚膠原蛋白:多重美肌成份,讓美肌效果更高效顯著

紫蘇籽萃取:降低肌膚敏感問題,舒緩炎症問題

維生素C:加強肌膚保濕,維持肌膚水嫩

維生素B9 (葉酸):造血維他命!提供不可或缺的營養素

咁飲得呢款美肌飲又有功效呀?除左一般護膚之外仲有以下既~
提升肌膚水份‧彈性‧美白‧緊緻度 
。減淡皺紋
收細毛孔
提高免疫力



係呢枝美肌飲入面~佢地既顏色唔係似蕃茄既紅色,
而係猜點茶色的樣子,而味道反而不酸亦沒有蕃茄的味道
而帶有一點點青提的味道




而我自己就會揀選係訓教之前飲既~真的連續乖乖地飲左30日~
但係你話係唔係真係皮膚好左?毛孔細左~我唔敢答你係
因為同一時間我都使用緊不同既護膚產品~
但係我絕對唔覺得佢可以幫助我通便~
反而我覺得佢有點影響到我生理問題
我每月的月事~唔知係咪因為飲左呢個產品
不但遲了..明明谷到想爆的樣子~卻份量少得嚇死人-口-
真的不知是自己問題還是什麼啦...
也許自己近來實在太夜訓啦




呢款美肌飲對小妹或許真的沒有什麼改變~
但真的只限於小妹本身的身體狀況問題

但係味道還好的,有興趣的真的可以到屈臣寺選購唷~~
希望別因為小妹的個別問題導致你錯失了好的東西
希望你喜歡小妹的文章


◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome 
 
    












留言

熱門文章