【護眼孖寶】讓雙眼變得更精靈 ♬ 為眼睛按摩通淋巴 。★。

近來小妹的擔子真的很重,不論是工作,婚事還有自己的生活....
也認真的壓力很大,很攰.....
近來眼睛承受的壓力也認真很大,除了我由朝到晚的對住電腦外
也哭了很多很多次....眼也真的腫了不少次的呢~

雖然我壓力很大,但係我也不想將自己的唔開心擺係面上
雖然我是四眼妹,其實近看下也會看得出我的雙眼的嗎
所以為了大日子,近日我也用上呢兩個小"子子"寶幫幫手

好啦,首先要介紹的好物就是VICHYSerum10 美睫眼部精華


大家或者會問係唔係即係會生眼睫毛既精華呀?
其實它是一枝能一次過修護眼周肌膚及強韌睫毛。
內含天然抗衰老成份銀樺樹萃取 (Rhamnose),能激活真皮層內具有的乳突真皮層,
促進眼周細胞更生,令眼肌保持年輕緊緻。
配方更加入透明質酸,深度補濕肌膚,一次過改善膚色均勻度,
減淡眼周細紋、黑眼圈、眼袋等問題。

完全岩哂我呢個近來日日夜訓,又唔夠精華,又喊又腫
加上又成日摔眼....真係都幾嚇人架

雖然它細細枝,其實都有15ml 既份量架
而價錢就是($350/15ml)
加上銀色的包裝,更加覺得更尊貴~


來看一下它的質地吧,今次的精華其實都係似乳液的
但係質地是超水潤的,按左肌膚後,感覺是很清爽的~


小妹就會先用手指尖輕按在眼睛周圍的肌膚,輕按五個點
再運用手指的溫感慢慢的輕按往後,最重要係一次過不要打回頭的唷
因為咁樣就更加有皺紋的唷,大家要留意呀!!


之後就可以再塗上眼霜了~今次小妹唔係想介紹什麼新東東
而是我曾經也介紹過的產品,它就是 L’Oréal  的REVITALIFT LASER X3
活力緊緻光學嫩膚修護眼霜


有睇過小妹的Blog 既朋友,也應該有印象小妹在年初也曾介紹
呢個REVITALIFT LASER X3 系列
因為小妹人生第一個平面廣告就是它的嗎,我咁Hand Sell 自己xd

其實小妹真的很喜歡呢枝眼霜,喜歡它的不是它很有效,
而是它的設計,真的很方便使用的呢~
首先說一下它的眼頭設計是我最愛的,
因為它是有一個冰感的按摩頭,在眼袋肚置及眼蓋位置輕輕地按摩
由其我們長期對著電腦既人仕,就絕對愛死呢枝眼霜
因為你真係會愈碌愈爽,當然不要太大力的啦
因為會更快起皺紋的唷!!!


加上它當中的眼霜含有抗皺活性成份ADENOSINE 
所以可以幫助減淡細紋仲可以改善眼部周肌膚
而它當中的眼霜係粉紅色的Gel類,但係絕對唔淋而好清爽的唷!!


而小妹亦很推介給我身邊的新娘子朋友,因為我地女仔最想雙眼最精靈
所以用上冰感按摩頭當中因為有咖啡因成份,是可以有效消除浮腫
所以之前晚晚沖涼時喊,晚晚係度碌番呢枝眼霜
就可以令我同事們絕不察覺我眼到豬頭一樣啦!!!

小妹就會以下眼肚由內向外輕拉,或者大家會話好似好難推咁啵
點攪好呀?我會建議大家可以先把眼霜塗勻到眼肚位置
再運用眼霜筆由眼頭碌去眼尾,再重覆由眼頭開始碌!!
睇清楚唔好由尾碌番眼頭呀,因為咁就會起紋架啦


同樣眼蓋也可以按摩的,當然比起眼肚位置要更輕力
慢慢輕力地向後掃,去到眼尾的骨位可以大力一點輕壓一下
重覆約5次同樣動作就可以囉~


最重要它既價錢絕對唔貴,以好用既眼霜來說~
它真的很抵玩,很抵用亦好好用!!!!

唔知大家對我今次介紹既兩款產品又有冇興趣呢?
雖然兩枝都不是新品,但係它們絕對是我近來良物...
它們雖然未必可以做到個人攰到死但係雙眼精靈到估唔到.
但係起碼黑眼圈暫時都見唔到住,不過唔夠神始終都係一個大問題
當然早d 訓,飲番多d 水都係重要啦~
其實唔講唔知,其實長期飲用咖啡/茶類既飲品都會影響到黑眼圈既形成架

然而今次呢兩款既產品也可以用於秋冬天氣使用
因為它在近來的乾燥天氣使用後亦沒有很的感覺
同埋它絕對夠水潤,但係絕對不淋而清爽的!!

小妹絕對推介給大家使用!!!


我的護眼孖寶,希望你地都喜歡
**以上產品由VICHY 及 L’Oréal Paris 提供**

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

















留言

熱門文章