♬落妝。洗面。爽膚 ❤ 一枝三用的Dove 洗面泡泡 ♪゚

當一個人好攰既時候,我想也許可以連涼也不沖了
可況會走去洗面護膚呢?





近來說真的真的攰得很緊要,每天要處理公事,打Blog 及婚事
真的忙到有點透不過氣,訓落床也可以立即睡著
還說有空為肌膚做一做護膚吧?有空也希望立即睡覺吧

但係我近來不得不為肌膚做保養吧?我不可以單靠做Facial 就可以嗎?
還要努力的敷Mask嗎,但係我近來攰得連洗面也不想吧

不過近日我就不斷使用上一枝Dove 的洗面泡泡
它不是一枝普通的洗面泡泡,而係一枝可以三用的洗面產品
它就是DOVE 的 3合1卸妝洗顏保濕慕絲


今次呢枝洗面泡泡究竟可以有點三用呢?
就係可以落妝,洗面同化妝水既功效啦
而當中洗面泡泡仲含有1/3 既化妝水成份
即使而家秋天既乾燥天氣都唔會洗完面乾爭爭咁啦

而今次小妹呢枝洗面泡泡既製造地點就係日本既
 而樽底的no 其實是有解釋的唷,雖然它的數字是很混亂的xd
3D19U18 是解作2013年4月19日製造的
而U18就是產品批號啦


而每次使用既份量就約3-4泵就可以囉,
當然你的面是細的就不想按咁多下啦,最重要是按自己需要就可以囉
而泡泡是較豐盈亦唔會太稀的感覺


我就會先把泡泡放左面上,再慢慢按摩直至完全冇泡泡在面上
就會去洗面囉~


洗後不太乾就是我的個人感覺,不過落妝效果就真係唔好覺得太得
如果你話只係用BB Cream 或者CC Cream 就可以洗得蠻乾淨的
如果是有眼線或者睫毛液就真的建議先落妝後再用上Dove 的洗面泡泡好了


今次介紹的Dove 洗面泡泡其實價錢也不算很便宜的
但它是洗面泡泡當中不會乾的,最重要它是蠻豐盈的
所以也可以按摩起來都有仲泡泡Keep 住既

有興趣的朋友可以各間的連鎖的個人護理店選購
每枝價錢$96.8/150ml (建議零售價)

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


























留言

熱門文章