。★ 為肌膚來一個最深層的清潔 ❤ DermaQuest ®醫學幹細胞煥膚療程 。★。

唔知大家會怎認為,什麼是為肌膚來一個深層清潔呢?
是否一個月去兩次美容院就是最好的嗎?
美容院是否一定可以令你肌膚很乾淨呢?
小妹一路也認為是這樣的,原來其實也不算是的呢~

近來小妹就去體驗了 DermaQuest  既醫學幹細胞煥膚療程
我想有睇開小妹既Blog 既朋友,一定有睇過小妹也曾介紹它家不少的產品呢~
所以今次體驗呢個Facial 就更加有信心啦!!

而今次小妹就去了位於油麻地的芯偲美容坊
其實第一次去的時候真的有一點不知所措,因為我對於那個位置好混亂
但係其實它勁鄰近油麻地地鐵站,只要你唔似我咁亂咁黎就可以了XD



當到達了美容院後就會認為呢間既老闆一定係好有心去佈置它的店
雖然它也是以家庭式的設計,但係我會認為有一種回到家的感覺~
在門口也貼上了它們家是運用上醫學品牌 DermaQuest 產品的


好啦,我地開始去做Facial 先啦...
咁我就帶大家睇睇我地做Facial 既地方,雖然它沒有一間間的房間
但係是有一塊片遮住的,所以我認為有我隱度的~
而我平常去做到美容院也是這樣的,所以我認為沒有問題~^^


正式開始去做Facial 囉,首先美容師先為小妹先落左妝先既
即將就有一個算係幾好既樣變成一個蠻嚇人的樣子囉


首先美容師就先把小妹的妝容抹走,
再用上DermaQuest美白煥膚潔面乳【15%】
或者大家會問咩係【15%】
款洗面乳主要含有15% 既甘醇酸成份
可以係洗面同時進行溫和而有效的煥膚作用
令老化既角質層減少,但係又可以令面部既皮膚細胞增加~

亦因為美容師說小妹的肌膚都屬於蠻Dirty,所以都需要洗多2次
或者大家會問,下?洗兩次會唔會拿傷我地既肌膚架?
其實因為它比較性質溫和,只會幫助角質層減少係唔會有傷害架^^


洗完面之後,美容師就再幫小妹搽上類近Peeling 的東西
敷上約8mins 後,就會抹走開始再進行進一步的Step 囉~
就是去搽皇牌Glycolic acid resurfacer
就是果酸的療程,就可以把肌膚去煥膚囉~

在做呢個療程之後,美容師就會先把Prima 搽在一些較為薄的地方
以免因為果酸而影響到那些敏感位置,從而令那些變得更紅
而那些主要位置主要就是眼角,鼻翼位以及咀角位


再搽上Glycolic acid resurfacer 之後,慢慢由涼浸浸的,
就開始慢慢的有一點拿拿地,美容師也給了小扇比小妹一個舒緩
小妹就認為今次呢次的果酸沒有上一次小妹做的那麼"那"~
也許它的成份方面會比較好一點,不過都係有少少不適的
靜待約一會的時候,因為我忘了xd就可以清洗的唷~


再抹走果酸後,就再用上中和液把肌膚上的再一次清洗
美容師會在此時再次詢問你,會唔會有任何地方唔舒服
記得呀,如果是有一點點不適也要跟美容師說唷
唔係果酸留係肌膚上就唔係咁好架啦


為了舒緩面上的不適,美容師也會敷上一個Mask 給你作舒緩的
最後就用上我早前也曾使用過的醫學B5 皇開始按摩囉,
個人認為它的精華即使在嚴冬也完全沒有問題是不會感到乾爭爭的!!!


按摩了一會後,就完成最後一個Step 就是搽上DermaQuest C lipoic TX mask
作最好的一個環節囉,就係呢個時候....小妹也正式睡著了

在洗Mask之後,也會用上DermaQuest 的精華,眼霜以防哂作最後的終結
今次呢個療程入面沒有我認為的甩皮,超乾既情況
不過就是有不斷的爆粒粒,主要就因為今次療程的就是把我肌底的Dirty 東西走出來

的確今次療程後,爆粒粒後是皮膚變好了一點
不過小妹自己不懂珍惜,近來又差了一點呢...
如果你也想肌膚來一個大更新的話,絕對可以今次小妹去的美容院體驗一下呢


美容院會使用上DermaQuest 的產品系列
真心推介,絕對好用之作!!!


DermaQuest FB 專頁: 
http://www.facebook.com/dermaquesthk

DermaQuest  官方網站:
http://www.dermaquest.com.hk/products.php

暫時小妹知有三個地點可以售賣~希望可以幫到有興趣既朋友啦
香港去斑中心 - 九龍尖沙咀加拿芬道2號8樓全層 8/F tel : 2838 8808

旺角彌敦道664號惠豐中心13樓全層  tel : 22728787
香港中環德輔道中39號永傑商業大厦8樓 (香港站C出口) tel :3679-3371

有關芯偲美容坊資料
地址:油麻地上海街395-397號,安業商業大廈14/f
Tel: 3188 5105



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹






























留言

熱門文章