。★ 又想食又怕肥 ❤ 秋冬有它就唔洗怕啦 。★。

雖然說是婚期將至,減肥係最重要既事~
不過一要派帖,飯局是少不了...
朋友們不知是害我還是她們太想跟我吹更耐的水吧~
每次飯局後,糖水就是少不了的節目...

就是這樣,一餐兩餐三餐....
我的努力就這樣白費了,而整個十月我也是在忙
根本就是沒可能有機會去做Gym 廋身嗎?
在苦惱的時候...好彩我遇上了它...
【溶腩酵素】(粉)


或者大家會問?er....呢款係唔係早前都推出過架?
好似係解麥皮個個架嗎?對!! 今次我要介紹的同大家認知都係一樣
但係唯一唔同既就係它是以粉庄設計,唔係藥丸設計的^^

咁今次小妹體驗的就是一盒是15包的,每包也是15g 的
以番兩格的設計,每格平均放好的


今次既主要成份,包括有梅子,奇異果,仙人掌提取物
梅子--美容排毒
奇異果--媲美乳酸菌整腸效果
仙人掌提取物--植物性甲殼素,排出油脂


好啦,等小妹而家即刻開一包比大家睇下先啦
每一包約15克的,獨立包裝方便大家帶出街飲用既


倒入杯後,就會見到白色既粉庄...
仲有小小陣陣既香味散出^^


轉眼飲哂呢15包既【溶腩酵素】(粉)
你如果問我是否可以真的減到肥呢?
因為小妹唔算係日日飲,因為成日都唔記得帶佢出街
不過每一次飲完之後,第二日就會有一點點輕瀉的感覺
但係對於小妹就好似冇一點可以廋身的感動
但是它的味道其實有一點甜甜的,也是蠻也可入口的

不過當然小妹雖然未必可以減肥成功,但係我相信它其實也是有效的
只是小妹的身體未能適合而已,希望大家也會有興趣去試一下它吧

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹







留言

熱門文章