♬ 減肥 x 通淋巴 ❤ 只要20分鐘兩者同時進行沒難度♪゚

香港人急速的生活步伐,也算是世界上數一數二的快呢~
什麼也需要快,食飯要快,番工要快,最好搭車都要快
如果我話廋身都可以以最短時間做到效果
你相信我嗎?

其實小妹想說的是,每一次療程會以最短時間去達到目標
而今次小妹就是去了位於灣仔的Jole' Beauty 
去體驗小妹第一次的四手爆脂療程


或者大家會問?咩係四手爆脂療程呀?
當初小妹都有少少問號係頭上面~
其實就係有兩位美容師加以兩部空穴強聲爆脂儀
同時進行以低聲波擊碎皮下既脂肪細胞
加上專業按摩,進一步通淋巴

係進行療程之前當然要放番d野入Locker 之外
當然要換番條毛巾入房準備療程啦


今次療程既房間跟平常我們去做美容院的床差不多大
但係訓上去都幾舒服架真係~
訓上床就可以準備開始囉~~


今次我們療程既機就以下呢款~
聽美容師講,全香港只有兩間公司會使用同系統既機
一間就是它們囉,它以運用了兩個圓頭設計運用按摩手法
達至通淋頭巴及消脂既~


開始進行療程囉,首先要搽上o者o里於我的雙手上不斷地碌
由於當它們一路的時候,如果有淋巴較塞既時候
你身體會不斷發出聲音,所以我完全接收不到雙手同時進行
皆因我真的是很塞的嗎?但係真係嘈到自己頂唔順


當完成通淋巴及爆脂的時候,就會再用人手幫忙按摩及放鬆的
係呢個時候我又痛又爽~因為真係好似通完淋巴一樣呢!!


今次的療程如果是以兩個美容師以四手的方式做上的話
其實只需要20分鐘,不過是小妹接受不到呢個聲音
所以大約用上了30Mins 左右去完成呢個療程

呢個療程其實都幾舒服架,但係你話係唔係真係會即時廋左我就唔敢講
但係你話係放鬆肌肉就一定一定係!!
因為當我完成療程雙手的確是鬆了很多
不過小妹就認為小店私隱度未必夠高,這個是我認為要改善的地方
但係以都市人咁急速既生活節奏,短短20分鐘減肥療程絕對岩哂各位OL的呢~


如閣下睇完都興趣想試下既,留言同我講聲~
我可以問番Jole'Beauty 有個小優惠的!!

Jole' Beauty 地址::灣仔莊士敦道 137 - 139 號新盛大廈12
時間:11am-10pm(逢星期日休息)
查詢:3113 6288

FB 專頁: 


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
















留言

熱門文章