別讓秋天【秋】乾你的水份 ❤ 來給肌膚飲飽水

誰也知道,秋天....天氣就會特別乾
濕度也是特別低的....別說天文台說吧?肌膚也感受得到
加上近來小妹的肌膚是需要絕對的保濕保濕及保濕~
除了敷上面膜之外,近來小妹也用上一份好套裝!!

它就是b.liv 最新推出的終極保濕套裝


我想睇開小妹Blog既朋友絕對唔會對呢個牌子會陌生
因為我都曾經介紹過它不少產品,如黑頭Gel,眼部套裝等等
而今次終極保濕套裝,當然就是介紹是保濕系列的啦~

當中有(升級版)美肌浸潤 強效精華(submerge me) (左)
 深度保濕 睡眠面膜 (deluge me)(中)
透明質酸 英肌原液 (hyaluronic original)(右)


第一樣要介紹的就是很新鮮的濃縮精華液
因為它是瓶子小小卻是成份十足的
不過就有個小麻煩就要留意個開口位置呢~
打開後就可以用上附送的小樽頭了,蓋好了就可以使用囉!!!


我喜歡用它在於晚上的時候,因為它的純度達100%的透明質酸
吸收者極強而且它可以鎖住1000倍水份當然要係留係夜晚最易流失水份既時間啦

咁小妹就會滴番適當既份量既,可為適當呢?就大約4-5滴
當然你話好乾既,就可以自己去加d 份量啦
而小妹今次就準備左圖中的份量,用上雙手暖上精華
再雙手合於面上,以輕握的方式令精華更易吸收


近來除了忙婚事外,其實也要忙公司要搬呢~~
肌膚也真的又攰又黃呢~所以有陣時懶懶地又唔想敷Mask ?
今次小妹就用上深度保濕 睡眠面膜 (deluge me)幫幫手啦
用上呢個面膜呢~就唔好以為佢係面霜咁用啵~
反而仲要搽左面霜先好用上它唷!!


今次呢款Sleepping Mask 跟我曾經用過的,有一點唔同就是它較為水潤~
而不會太淋痴痴的,清爽度更佳~
最重要係而家咁涼既天氣都唔會覺得好乾的
咁就可以安心訓教囉~第二朝洗面就可以囉!!


咁第二朝洗完就可以再用上第三款產品比大家認識囉~
最後要介紹的就是美肌浸潤 強效精華(submerge me)

最後介紹一下呢枝壓縮性的精華霜~
沒看錯就沒打錯,它真的是精華霜
跟小妹平常用的精華真的很不同,唔知大家係唔係都係一樣呢?
我用開多數是液體庄,最多就傑一點點的...
但係今次的精華是霜庄設計,當然要認真地看清楚一點點吧

今次它的精華雖然是霜,但吸收力仍算不錯~
  輕輕一推就即時變得好水潤~
最重要就是清爽不太淋...我喜歡❤


由於朝早番工,雖然我是唔化妝~
但係我絕對接受唔到,到出門口都係淋痴痴的肌膚的
所以一定要用上清爽卻保濕的精華~
而今次呢一款的搽完它唔夠5秒就可以即刻搽防曬囉~
岩哂一班趕頭趕命既OL 們,又要搽咁多野又要化妝啦


今次三款產品我最欣賞就是最後介紹的精華~
因為它雖然是精華卻是霜來的,但係好清爽而卻很保濕
對比原液,我更喜歡它的精華霜因為保濕度更佳
當然要視乎閣下的肌膚而言啦~~
不要因小妹一個人而影響閣下唷~

唔知大家睇完我既介紹,會唔會好有興趣去體驗一下呢?
今次呢個套裝都只係需要$390 蚊就可以擁有了
我個人認為它可以值得做一份聖誕禮物送比你既朋友既^^

而呢份聖誕禮物就可以全線Sasa 有售

如果大家都想了解一下,b.liv 既其他產品可以睇下我既介紹

b.seen Kit Set


**此產品由B.L. 及b.liv 提供**

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
















留言

熱門文章