【美髮】別讓周邊環境及生活影響你的髮絲。★。預早修補我們的頭髮

長髮女生,我想是男生比較喜歡的類型
但係作為女生總是知道要擁有一把美美的長髮是有多難
除非你是不把它又染又電又拉直....
我想現在真的很難找到一把又長又美的長髮

加上周邊既環境影響,加上有時去吹頭等等
其實都好影響我們的頭髮的,所以係受傷既同時都要修補既
所以今次小妹就找到了潘婷CLINICARE 既
時光損傷修護系列去幫幫小妹既頭髮


【時光損傷修護系列】獨有極緻修護科技,
混合三種成分結合咖啡因,
維他命原B5及維他命B3元素。
從髮根至髮尾有效地集中修護損傷秀髮。

今次既系列換上了新包裝而且轉為泵庄其實將方便一般家庭使用既
主要的洗髮及護髮產品我覺得不會太特別
不會洗完太滑/太鞋~是一般的洗髮產品

我們平常一星期也會在幫肌膚敷下Mask 來個深層補濕的嗎?
當然頭髮都要需要來一個深層的保濕產品
染燙損傷修護潤髮膜 150ml


今次的髮膜就像平時我地敷Mask 咁做,
只要用上護髮素後再係濕髮上塗上髮膜約3-5Mins 就可以洗架啦
另外要提一下囉,呢d 髮膜 主要搽番係耳仔位置開始向下搽就可以囉
未必需要成頭咁搽既,呢個係上次染髮的師父教我的唷!!


使用上它後,的確頭髮是比平常洗完頭後會更順冇咁Chick
梳係上黎真係順好多,唔洗吹頭都超直xd


咁如果唔係即時用上呢個髮膜,或者朝早起身個頭勁薘鬆的話?
又想令d 頭髮快d 順滑架呢?
今次呢個系列入面仲有呢枝
時光修護吹風梳理損傷修護凝露


令頭髮脂質回復正常水平
Amino Acid 分子吸附在髮絲表面,形成 360度立體保護膜,
修補及防止頭髮受損令頭髮重現光澤
防止髮絲水分流失及熱損傷
清爽質感不油膩,方便造型和打理


用毛巾擦乾秀髮,擠壓適量於手心,先塗抹於髮梢,再依次均勻塗抹於頭髮其他部位,然後吹乾。
如若用作於乾燥頭髮,可減少用量。


同樣當髮尾油咁用,係耳邊開向下拉就可以了
最重要係均勻地搽好頭髮就可以囉,
今次呢枝精華比髮尾油好的地方就是它絕對不油的
而且頭髮都唔係油淋淋,仲可以好乾爽既


如果有時趕時間出街,但係洗唔切頭?
而家只需要比底50蚊買枝呢枝精華就可以令頭髮即時順滑
由宅女變美女,只需要3分鐘就可以成功囉~
最重要價錢紀對唔貴既,我都揀岩了~你都識揀嗎?


如對今次系列有興趣可到全線超市及個人護理店選購

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
















留言

熱門文章