。★ 不須再出外做Facial ❤ 教你每天跟肌膚做Facial 。★。

近來我想大家聽到一個很熟悉的名詞【神器】
除了有自拍神器,洗面神器,我想導入儀.....
Hitachi 出品的就一定是導入儀【神器】既代表了

早前小妹真係太受命運女神既愛錫~小妹竟然可以率先體驗到
最新推出的Hada CRiE Hot&Cool日立溫熱冰肌離子清潔及保濕器』



最重要最重要是我是它在香港第一批的用家(灑花...)
好吧,大家也看我曬命曬到悶的嗎?
別熄走我的文章吧~~我來為大家介紹它囉!!!

等我由開箱開始為大家慢慢介紹吧,來看一下囉!!
今次的新機就暫是只有一款色的,就是珍珠白色
而它就是CM-N28000BF
但它是第幾多代....小妹就真的不算太清楚了


一打開盒子就會見到一張說明書
只限於香港售賣的Hada CRiE Hot&Cool 才有呢張卡咋
而呢張卡就會介紹簡單地介紹怎去使用呢部機
同埋有咩程式可以去做既


而打開盒後就會見到以下既主角及配件
包括有主角Hada CRiE Hot&Cool日立溫熱冰肌離子清潔及保濕器』
膠座一件,火牛一個(三腳的),膠套圈2個
(溫馨提示:以上配件只限於香港日立出品)


好啦~介紹完開箱啦,不如直接跳一跳~
睇下小妹既親身試,我話你知成部機可以有功能啦
首先用呢部機之前,當然要有一些附助既產品啦
就係包括有導出用既爽膚水,導入用既精華及面霜


來吧,首先第一步---導出
一開機就會呢個Step 架啦,首先就用上濕透化妝棉加上膠圈
就可以進行【溫熱清潔美容】


呢個模式就會碌上約3 Mins,
其實做導出既次序冇特定既,
不過日立職員就教我地先碌好一邊面就再碌一邊面
再碌額頭同鼻就可以啦
面就每邊一分鐘,額頭同鼻就可以每邊約30秒就可以囉


當大家都認為導出第一次用既時候一定會好Dirty
或者一定會黃黃啡啡的嗎?
其實有陣時未必第一次就會出現黃黃啡啡的
而小妹就用了兩次也是仍未出現平常看到的反應
但我家妹妹用上後就會有黃黃啡啡的在化棉上
只可以因為早前小妹太勤力地做上Facial,在肌底的垃圾也清走不少囉
所以小妹暫時是看不到有呢d 效果既


第二步就是【溫熱強化保濕】
有用開Hitachi 既朋友其實都知道當用上它們在第二步時,
其實都知道多數都要用化妝棉去配合液體庄既產品囉

而今次既新推出既美容機就有一個特別既地方
就是它今次個機頭是跟之前的有分別的,
就是今次可以用上Gel 庄的護膚品囉,唔洗再用上液體的及化妝棉囉
主要因為它的機頭是跟早前的有分別的唷!!

而小妹今次用上的精華,就想試下用Gel 庄既產品睇下效果先
今次我用上Dr:Cell  既All In One-Gel Co Q10
係運用之前就用手指搽勻個機頭就可以開始囉


當我地用既時候手握住部機既時候,其實會Feel 到有熱感之外
仲會感覺到有震動的,不過如果你冇震的話就要留意你係咪冇握好機身了
同樣呢個導入亦都冇特定既Step 既,隨心碌就可以囉
不過小妹就會跟第一步既方式去做,同樣都係碌3分鐘就可以囉
其實我真係覺得碌三分鐘係唔夠,因為真係好舒服架
我想由其實係慢慢凍既天氣,真係碌碌下都覺得唔夠喉


玩左兩Part 不如先睇下效果先啦,
睇番導入效果,其實是十分好的,因為它的確是很快就可以把精華Gel 完全導入肌膚內
而且可以在碌面的時候可以令個人更加放鬆的呢!!


好啦,係時候要進行今次的第三步囉
我既第三步就是【溫熱面膜】
雖然講係【溫熱面膜】但係唔一定要用上面膜既
都可以用上乳液的,如果用上面膜也好都係碌上約3分鐘就夠啦
而今次我先用上了Dr.Jant 的乳液去最後的導入囉


第三步既溫感會比第二步的暖些少,
好讓肌膚慢慢接受再下一步的Step 囉
唔知點解係導出個陣好似碌極都未完,但係導入就好似碌一陣就完咁xdd


輪到最尾一part 囉,就是冰感模式囉
它就是第四步【冰涼美肌】
今次既冰感模式就唔係用前面既機頭,
而係用上後面的鋁面頭就可以囉~
當按上冰感模式就只需要10秒的時候.
比起早前它家的美容機更快有冰涼感覺,亦更適合我們咁急促又要靚既人仕


而使用上呢個機頭的時候,就不再是碌面就是不斷地輕印你的肌膚
在兩分鐘的時候盡量輕印你毛孔較大的位置就可以了
當第一下印在面的時候,的確是有點難接受.因為真的蠻凍的唷,
而當慢慢的印的時候,就會覺得它的凍是很爽的!!!


看完小妹的介紹後,其實整個全套護膚程式也只需要約11 分鐘
比起平時去美容院足足慳了不少時間,最重要就是效果也是很明顯的呢
就說是保濕效果是最明顯,收毛孔也是呢~
最重要就是你不用再比更多的金錢去美容院,
做的是跟你而家買上美容機差不多的東西


今次收到呢部神級的Hada CRiE Hot&Cool日立溫熱冰肌離子清潔及保濕器』
就真的是我最好的結婚禮物,因為它可以令小妹在婚前可以好好的保養肌膚
我在婚前的一晚仍在做一個全套的護膚呢,
大婚之日也不需要化妝師為我的底層不斷加精華,不會是難上妝的呢~

最重要呢部機,可以跟你的家人一同分享
你去美容院附出的金錢也不能跟家人一同去做嗎?
正如我所說,我在婚前那麼忙都可以用上兩次
我家的伴娘又怎會錯過呢個好用之物呢?

以我家妹妹而言,她就是由第一次的黃黃啡啡的化妝棉
直到用上幾次後就真的是沒有了,連我家媽媽也說是的黃面好像也有改善的呢
而今次它的機頭的確是很優勝,因為它不再會規限你用上什麼的產品
唯一不好的就是它要插著火牛吧xdd 其他也沒有囉

我家妹妹就差不多用上家中有的護膚品就是為了我當天可以美
雖然今次的未必用上好多次,但係我已經體驗到它的威力
現在它就是我的最新寵兒~它也陪著我嫁了
我找到了最好的美容機,你也會找到一部最佳的美容機嗎?

小魔怪強力推薦呢一部好用之物
Hada CRiE Hot&Cool日立溫熱冰肌離子清潔及保濕器

要靚除左要用上岩自己的護膚品外,仲要用上岩既美容機去幫忙的
而家我有了它,就可以不用常常去美容院囉!!!


產品試用UBeauty.com.hk 及日立有限公司提供,
產品及有關資料由日立有限公司贊助及提供以作廣告用途。


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹




































留言

熱門文章