★ 想跟Kitty & Friend 開一個盛大的Party ❤ 快跟我參與Hello Party 。★。

說了幾篇有關12月的聖誕的文章,今日小妹想跟你去Party!!
認識我的朋友也知道我是Kitty 的Fans ,
而近來我發覺Kitty 好像跟朋友去開了一個盛大的Party
我也好想參與呢個盛大既Party 呀>w<

唔知點樣先可以參加呢個Party 呢?
係呢個突然收到一個大的紅色大盒,唔知係D 咩黎架呢?
難道是Kitty 送我的聖誕禮物?


打開後,原來入面有一張Kitty 的邀請卡呀!!
係卡入面它指原來它同Danniel 會跟朋友們一同盛裝參加
她舉辦的Hello Party !!


今次呢個Party 攪到好盛大,因為Kitty 想大家都要扮得靚靚咁出場
當中我既至愛就會著上華麗既公主服,化身一個美麗既公主
當然Daniel 就係王子


仲有Kitty 既朋友會化身一系列既華麗角色
你係唔係都好想擁有成套既Kitty & Friend 呢


想擁有一Set 既公仔第一時間當然就要有印花啦!
咁又點可以得到印花呢?首先買滿$20 蚊就有一個,
30蚊2個,40蚊3個...如此類推
而小妹就會以買會有多一個印花的東東,咁就可以儲得快一點啦

儲夠6個加20蚊就可換一個,
借夠16個就可以免費得到一個囉!!


除左以上既盛裝公仔之外,仲有唔同節日推出既特別版
好似即將推出既聖誕特別版
好似有呢個Little Twin Star 聖誕寶寶同埋kitty 既冰雪仙子


之後仲會係新年版同情人節版黎緊推出架
除左之前特別版之外,黎緊一月十五日仲會推出左一系列既
"快樂童話系列"
仲有好多你也喜歡既人物都會隆重登場
好似有玉桂狗,PC 狗,布甸狗等等


除左出左呢個新系列之外,仲有會推出一個以蛋糕設計既擺設
都係以$20 加$138 可以換購的

或者你而家仲未換到其中一個都唔打緊的
因為7-Eleven 已經為各位Fans 同步慶祝
分別就有影相遊戲同埋貼紙送贈比大家既!!

想了解更多?當然要去下它既家網頁睇下啦

你地都快d 跟我同埋Kitty & Friend 去開Party 啦!!
希望大家都可以快d 儲齊一套靚靚既公仔


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹













留言

熱門文章